ויראלי

גיא זוארץ מתחת לחופה: זה הג'וב הנוצץ שלו לערב אחד

המגיש יחתן את מישל גרציג ובעלה, שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה, גם אשתו יעל בר זוהר טסה עימו לצרפת כדי ללוות אותו בחתונה שהוא מנהל
מערכת ice | 
יעל בר זוהר וגיא זוארץ (צילום אינסטגרם/ יעל בר זוהר)

השוער טיבו קורטואה שוערה של נבחרת בלגיה וריאל מדריד, נושא הערב (שני) לאישה את הדוגמנית הישראלית מישל גרציג והחתונה כמובן, לא יהודית וכשרה. אך מי יהיה "הרב" בחתונה הזו? הפתעה גדולה.

המגיש הוותיק של האח הגדול ו'הישרדות ברשת 13, גיא זוארץ, יהיה זה שיחתן את מישל גרציג ובעלה, שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה, גם אשתו יעל בר זוהר טסה עימו לצרפת כדי ללוות אותו בחתונה שהוא מנהל.
 



השוער אגב, נמצא בעיצומה של סערה שגם לא מניחה את דעתו למרות החתונה, לאחר שמאמן נבחרת בלגיה האשים את השוער כי נטש את מחנה הנבחרת לפני המשחק נגד אסטוניה במסגרת מוקדמות יורו 2004.

ארוסתו הדוגמנית הישראלית מישל גרציג התייצבה לצד בעלה לעתיד ורשמה בדף האינסטגרם שלה: "אף אחד לא יכול לקחת את זה שאתה אגדה, מנהיג ולוחם שתמיד שם את הקבוצה והנבחרת לפניך, צר לי על הביקורות ועל זה שמנסים לפגוע בשם שלך, גם כשאתה סובל מכאבים אתה אף פעם לא מוותר, מי שמנסה לפגוע בשם שלך לא מבין שאתה ההגדרה לכדורגלן ברמה הכי גבוהה שיש שמשחק מהלב ותומך בחבריו".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה