ויראלי

אלין גולן ואילנית לוי במהפך מטורף: כך הן נראות עכשיו

אילנית לוי ליוותה את בתה, אלין גולן, למספרה של מיקי בוגנים, כאשר הצוות ראה את מצב השיער שלה עצמה והכריח אותה לבצע מייקאובר: "אני לא מעוניינת ומכריחים אותי, אני לא מבינה, אין לי סיי על השיער שלי? למה? אני לא חייבת". וגם: התוצאה הסופית והמרשימה של המהפך נחשפת
מערכת ice |  4
אלין גולן (צילום אינסטגרם alin_golan@)
אילנית לוי, הדוגמנית, השחקנית, מנחת ומגישת הטלוויזיה, כולל 'גלית ואילנית' עם גלית גוטמן בקשת 12, מלכת היופי של ישראל לשנת 2001, כוכבת 'משפחת שדה' ביחד עם בעלה, אלירז שדה וכמו כן, גם גרושתו של הזמר אייל גולן, הגיעה אמש (שני) עם בתה המשותפת ביחד עם אייל גולן, הכוכבת העולה אלין גולן, למספרה של מיקי בוגנים - וחיכתה לה הפתעה גדולה.
אילנית הגיעה על מנת ללוות את בתה בלבד, אך הצוות של בוגנים ראה את השיער שלה ולא הסכים שלא להעניק גם לה 'טיפול מיוחד', לוי העלתה סדרת סטוריז משעשעת ואמרה: "אני לתומי הגעתי כדי ללוות את בתי אצל מיקי בוגנים, אני לא פיללתי, לא דמיינתי ואני לא מעוניינת להיכנס לשטיפה או למה שעושים פה למרות המראה של השיער שלי, ומכריחים אותי. אני לא מבינה, אני באתי פשוט ללוות את אלין, למה אני צריכה לשבת בכיור, למה אין לי סיי על השיער שלי? למה? הכרחות בע"מ. אני לא חייבת, אני לא אעשה - קאט לעוד חצי שעה אני עם נייר כסף על הראש. מיקי אמר שאם אני אמשיך לדבר הוא יעשה לי פוני וקארה".
 
כאשר שאלה את אלין אם היא מתכוונת לעשות גם פן, בתה ענתה: "כן, ככה, באתי להתפנק מאה אחוז", כאשר אילנית השיבה: "בואי אני אפנק אותך באוטו בדרך, לא צריך פן חיים שלי, השיער שלך מעלך ככה, אני תמורת שלום לא עושה פן. אוי נו, היא רק שמעה שאני לא עושה פן וישר קפצה מהכיסא ועשתה לי פן, למה? למה? למה??".

אילנית לוי ואלין גולן (הסטורי של מיקי בוגנים)
בהמשך, אילנית העלתה סרטון נוסף עם התוצאה הסופית של המייקאובר - ולמען האמת, התוצאה מרשימה למדי, כאשר גם לוי התפעלה: "טוב, מתלוננת, מתלוננת, מתלוננת, אבל וואו, וואו, איזה יפה חיים שלי, בסדר, רק אמרתי שאני מתלוננת, אבל בסוף - אני יפה".
 
בתוך כך, בשבוע שעבר אילנית לוי התראיינה ל'אינטימי' עם רפי רשף, וחשפה כמה פרטים מעניינים במיוחד על הגירושין שלה מאייל גולן ועל אופן הסיקור של הפרידה המדוברת ב-2008, שגרם לדרמת ענק במשפחתה.
על העובדה שהפרסום על הפרידה והליך הגירושין, שיצא לתקשורת לפני שהספיקה לספר לאימה על כך, אמרה אילנית לוי: "כשיצא הפרסום על זה אמא שלי לא ידעה. פחות משנה לפני איבדתי את אבא שלי והשתנינו כמשפחה וכל אחד כאינדיבידואל. אמא בכלל הייתה צריכה לצאת לעולם שהיא לא מכירה, כמו ילדה שמתחילה להבין איך עושים דברים לבד. אני הרגשתי שאני לא יכולה לתת לה את המכה הזאת ככה".
"אמא קראה את הידיעה הזו לפני שאני אמרתי לה מילה, היא לא ידעה כלום. כשאני ראיתי את הידיעה הזאת, ראיתי מול עיניי את אמא שלי ובאמת פחדתי שיקרה לה משהו, ברמה של חיים ומוות. הרגשנו שאנחנו חייבים שנייה לעצור את זה, שנינו. אייל מאוד מכיר את המשפחה שלי. הייתה הבנה של שנינו מיד שניתן לה רגע לעכל. הרגע לעכל לקח לה כמה חודשים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הדברים שפירסמת בציבור שהתחלת לשמור שבת נתנו לי רצון ני
    אסתי 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שבת זה יום של רוגע
    סגור
  • 3.
    אכלה, נסעה, צבעה, קשקשה..תת רמה (ל"ת)
    יעל 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    אילנית
    סמדר 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נמאסתם אילנית את והמשפוחה שלך נמאסתם לא יפה לא חכמה לא כלום רק בלון נפוח ושיווצרית
    סגור
  • 1.
    כתבה מאוד - חשובה ומעמיקה! פאן ותספורת.... (ל"ת)
    מורן 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור