תקשורת ומדיה

אילנית לוי ואלירז שדה מושפלים ברשת: "מתיישרים לפי הביביזם"

לאחר שהשניים ינחו ביחד את אירוע האולסטאר השנתי של ליגת העל בכדורסל, ג'ודי ניר מוזס כתבה בטוויטר שלה: "מבינה שגם השפנים במינהלת הליגה לכדורסל התחילו להתיישר לפי הדיקטטורה. אלירז שדה מנחה. אולי הם צודקים
מערכת ice |  1
אלירז שדה אילנית לוי טאצ (צילום יוטיוב)
אילנית לוי ואלירז שדה חוזרים להנחות יחד ועושים צעד משותף אחרי שנים ארוכות שכל אחד מהם היה עסוק בקריירה האישית שלו. הזוג, אנשי התקשורת הוותיקים, ינחו ביחד את אירוע האולסטאר השנתי של ליגת העל בכדורסל, שייערך ב-21 באפריל בהיכל מנורה וצפויות בו גם הופעות של נועה קירל ושל מיטב אנשי הספורט בישראל. אלא, שיש מי שמבקר בחריפות את המינוי הזה.
ג'ודי ניר מוזס כתבה בטוויטר שלה: "מבינה שגם השפנים במינהלת הליגה לכדורסל התחילו להתיישר לפי הדיקטטורה. אלירז שדה מנחה. אולי הם צודקים. מתיישרים לפי הביביזם".
 
חוק האזיק האלקטרוני היה לשיחת היום אמש (שני) בכנסת, כאשר ועדת השרים לחקיקה דחתה את ההצעה והשר איתמר בן כבר הודיע כי בכוונתו לקדם הצעת חוק "מאוזנת" במקום זאת. הדברים הללו הצליחו לעורר מאוד את זעמה של מגישת קשת 12 אילנית לוי, שמככבת בימים אלה גם בלראות את הקול.
בסטורי שהעלתה לאינסטגרם שלה על רקע החדשות, כתבה לוי הזועמת: "יש טוענים שחוק זה יפגע בחופש התנועה וחירותו של הגבר אז ככה זה עובד ואין שום פגיעה! אני רק שואלת מה עם חופש התנועה, חירותה וביטחונה של האישה?".

עוד היא תהתה בסטורי שלה: "ולא אין סימטריה בין תלונות שווא לבין רצח נשים! העיוות בניסיון לסימטריה פה מרתיח! לא ראיתי שגבר נרצח על ידי אישתו. כבוד השר בן גביר בבקשה ממך!!".
לסיום היא כתבה בפנייה לשר בן גביר: "אתה צריך פשוט להחיל דין רציפות, זה קיים זה עובד וזה נותן לנשים וילדים שלהן איכות חיים אחרת. הן לא רוצות רק לשרוד הן רוצות לחיות'.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממש כל הכבוד, שהתחילו לדבר על תלונות שווא והמחיר ? (ל"ת)
    כעבור שנים רבות 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור