ויראלי

נטפליקס מחזירה את "טיטאניק" והרשת לא נשארה אדישה

נטפליקס חוטפת ברשתות החברתיות לאחר שהחליטה להחזיר לפלטפורמה שלה את הסרט ימים ספורים לאחר שצוללת התיירים "טיטאן" טבעה והרגה את כל חמשת הנוסעים על הסיפון
מערכת ice | 
כרזת הטיטאניק (צילום יחצ)
נטפליקס חוטפת ברשתות החברתיות לאחר שהחליטה להחזיר לפלטפורמה שלה את הסרט "טיטאניק", ימים ספורים לאחר שצוללת התיירים "טיטאן" טבעה והרגה את כל חמשת הנוסעים על הסיפון.
למרות שרוב התגובות נכתבו בהומור, התגובה של הרשת די הדגישה את מה שניתן להגדיר כחוסר רגישות מצד נטפליקס. הצוללת טבעה בצפון האוקיינוס האטלנטי, סמוך להריסת הטיטאניק, ב-18 ביוני.
החזרת "טיטאניק" היא הימור בטוח עבור ענקית הסטרימינג מכיוון שזהו סרט פופולרי שבטוח ימשוך צופים. עם זאת, החלטתה של נטפליקס להחזיר את "טיטאניק" זמן קצר לאחר טביעת צוללת "טיטאן" נתפסה בעיני חלק כ"חסרת רגישות". 

משתמש כתב, "נטפליקס פשוט לא יכלו לעצור את עצמם". משתמש אחר אמר, "העיתוי כל כך שגוי." "נטפליקס ראתה את ההזדמנות ולא בזבזה זמן", הגיב משתמש שלישי.
נטפליקס לא הגיבה על לרעש ברשתות, אך סביר להניח שהחברה מודעת לביקורת. החברה רשאית להחליט להסיר את "טיטאניק" או לדחות את החזרתה.
ביום חמישי, OceanGate Expeditions, שבבעלותה הצוללת הנעדרת, מסרה כי כל חמשת הנוסעים על סיפונה של הצוללת היו ככל הנראה מתים. הצהרה זו הגיעה שעות לאחר שמשמר החופים האמריקני אמר כי רכב הפועל מרחוק מצא שדה פסולת סמוך להריסת הטיטאניק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה