ויראלי

אברי גלעד עצבני על צופי התכנית שלו: "אוף איתכם"

גלעד כתב בפייסבוק שלכם: "אוף איתכם, גם אמש לא צפיתם ב"זמן וולנס" אי שם באמצע הלילה. לא נורא. אעלה פה קטעים מעניינים לשירותכם. הנה פרופ' איתמר גרוטו על שימוש בפטריות הזיה כתרופות פסיכיאטריות"
מערכת ice |  1
אברי גלעד (צילום פייסבוק/ אברי גלעד)
אולי עוד לא נחשפתם לכך, אבל לאברי גלעד יש תכנית חדשה ברשת 13 וכנראה לא שמעתם עליה. זמן וולנס שעוסקת בבריאות ובה אורחים מעולם הבריאות, אך הרייטינג היה נמוך כל כך שהמגיש כתב על כך פוסט בניסיון להעיר את הצופים בבית פעם נוספת, בזכות ריאיון מרתק עם פרופסור איתמר גרוטו.
גלעד כתב בפייסבוק שלכם: "אוף איתכם, גם אמש לא צפיתם ב"זמן וולנס" אי שם באמצע הלילה. לא נורא. אעלה פה קטעים מעניינים לשירותכם. הנה פרופ' איתמר גרוטו על שימוש בפטריות הזיה כתרופות פסיכיאטריות".
רק לפני יומיים, גלעד כתב לעוקביו: "לא יודע אם יצא לכם לצפות בתכנית הראשונה של "זמן וולנס" בהנחייתי בשלישי שעבר באישון ליל. על סמך נתוני הרייטינג כנראה שלא. הפסדתם תכנית מעניינת. בכל מקרה, הערב תכנית חדשה בסדרה ובה בין היתר פרופ' איתמר גרוטו שעוסק היום, אחרי שגמר להיות במשרד הבריאות בזמן הקורונה ובתוך חליפת אפון בזמר במסיכה, בטיפול בתחלואי הנפש בעזרת פטריות הזיה".

אורח נוסף הוא: "ד"ר צחי וידר עם מכשיר חדש שעושה נפלאות לגוף ולמוח בעזרת שינוי כמות החמצן בנשימה, נדבר על הפסקת עישון, על מדיטציה , ועל תיירות רפואית בטורקיה, שיער, שיניים ואמ.אר.איי בזול אבל עם אחריות".
לסיום כתב גלעד "כל הטוב הזה אחרי מהדורת הלילה של טל ברמן. וכן, המילה וולנס לא מצאה בסוף תרגום ראוי לעברית למרות שקיבלתי אלפי הצעות. נישאר עם זה בינתיים. זמן וולנס, 23.30 בערך, ערוץ 13. תהיו בריאים"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תכיפות וכמות הפרסומות לסירוגין לא מותירה חשק צפיה בערוץ (ל"ת)
    רוני 06/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור