ויראלי

מיכל הקטנה חושפת: "הייתי בקשר אלים בעבר"

כוכבת הילדים סיפרה במסגרת סשן של שאלות ותשובות עם עוקביה: "השיעור האמיתי הוא איך לדאוג לא לשחזר קשר כזה ולזהות התנהגות כזאת מוקדם. הקושי האמיתי הוא לסמוך ולפתוח את הלב מחדש לאדם אחר. למדתי הרבה מהקשר שהייתי בו, שהאדם שאיתו הייתי ניסה להפוך אותי לאישה כנועה, שאני אהיה תלויה בו"
מערכת ice | 
מיכל ויצמן (צילום פייסבוק/ מיכל הקטנה)
אולי לא ידעתם זאת עליה, אבל כוכבת הילדים מיכל הקטנה חשפה בעבר כי הייתה חלק מזוגיות אלימה פיזית, ובן זוג מפורסם התעלל בה כשהיו יחד, אך את שמו היא מעולם לא חשפה. נאור ציון טען שאומנם מדובר בו, אך אלו שקרים.
כוכבת הילדים נשאלה על האלימות שחוותה וענתה: ״עובדתית כל אישה שלישית חווה אלימות בקשר, פיזית, מילולית כלכלית ונפשית. לצערי הייתי בקשר אלים בעבר, ולמזלי הצלחתי למצוא את הכוח לצאת מזה. ההבנה שזה לא אמור להיות ככה התפתחה אט אט, הרגשתי כל כך קטנה. הרגשתי שאני חייבת להיות שם בשביל עצמי, ולנצח את הפחד. שמגיע לי אחרת".

עוד היא סיפרה במסגרת סשן של שאלות ותשובות עם עוקביה: "השיעור האמיתי הוא איך לדאוג לא לשחזר קשר כזה ולזהות התנהגות כזאת מוקדם. הקושי האמיתי הוא לסמוך ולפתוח את הלב מחדש לאדם אחר. למדתי הרבה מהקשר שהייתי בו, שהאדם שאיתו הייתי ניסה להפוך אותי לאישה כנועה, שאני אהיה תלויה בו".
לסיום הסבירה: "היום דבר כזה לא יכול לקרות לי, אני עצמאית אדון לעצמי, אף אחד לא יכול לשלוט בי. מנהלת את החשבונות והחסכונות שלי בנפרד, לא תלויה באף אחד. זה נותן לי הרבה כוח ובטחון כאישה. יש לי את עצמי, יש לי את הכל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה