ויראלי

מיכל הקטנה מתמוטטת? "לא יוצאת מדעתי, מחשבת מסלול מחדש"

מיכל הקטנה ענתה לשאלות העוקבים וטענה: "קרו כבר מקרים בעבר שמצאתי את עצמי ממוטטת ומאוד מאוד חלשה ולא ידעתי מה טוב ומה רע לי אבל למדתי שמילת הקסם היא "איזון", וגם על ילדיה סיפרה: "אני מרגישה שאין באמת סיבה לתת להם דמי כיס"
מערכת ice |  8
מיכל הקטנה (צילום פייסבוק/ מיכל הקטנה)
כוכבת הילדים מיכל הקטנה נחשפה בסטורי כואב במיוחד לפני יומיים כשהתוודתה שנבגדה בתקופה האחרונה ועל אף שמיהרה להבהיר כי לא מדובר בבעלה ניר ויצמן, אין ספק שהאירוע גרם לדאגה גדולה סביבה. הבוקר (שלישי) היא ערכה סשן שאלות ותשובות עם עוקביה וסיפקה לא מעט תשובות מעניינות על חייה.
על השאלה: "את נותנת לילדים שלך דמי כיס?", היא השיבה: "לא, האמת שלא.. אני מרגישה שאין באמת סיבה לתת להם דמי כיס, גם ככה הם יגיעו לשלב הזה בחיים במוקדם או במאוחר שכסף יהיה חלק בלתי נפרד מהחיים שלי ואני מעדיפה למתוח את השלב הזה עד כמה שאפשר, יולי הבכורה שלי כבר התחילה לעבוד בבייביסיטר וזה ממש מרגש אותי לצפות בהתפתחות שלה ואיך פתאום היא מקבלת החלטות ומתנהלת עם הכסף שלה שהיא הרוויחה בעצמה".

עוד הוסיפה: "זה תהליך ממש מעניין!! אני מודעת לכך שיש להם מוסר עבודה גבוה כי הם גדלים בבית ששני ההורים שלהם עובדים שעות על גבי שעות ומאוד מסורים לקריירה שלהם. בהחלט מאמינה שהתפוחים לא נפלו רחוק מהעץ וזה רק עניין של זמן עד אז אני שכולם יהיו חלק ממרוץ החיים הזה".
לסיום כתבה בנושא הזה: "עד אז, אני משתדלת להמשיך ולהנחיל בהם מוסר, אחריות וכלים לדרך, עצמאות חזקה בכל הרבדים ולהיות להם לאוזן קשבת ברכות אך עם גבולות מאוד ברורים ומסגרות מתקתקות. אני מאמינה שהמסגרות והבסיס החזק יתנו להם את החופש האמיתי בשנים בהם הם יהיו צריכים לבחור לבד ולקחת את הצעדים הנכונים בזמן הנכון. בבית אני עובדת בשיטת הזכויות וחובות, שוויון ויחד כולם אחראים על החדרים שלהם, כולם משתתפים בניקיונות בהכנות בסופיי שבוע, כולם חלק פעיל בבית ואין יוצאים מן הכלל. בתקווה שכל החינוך הזה ישתלם בעתיד ויאפשר להם לנוע בביטחון ולבחור את האנשים הנכונים בכל מסלול בו הם יבחרו אני עוקבת הדוקה שלך".
שאלה אחרת הייתה: "קצב החיים שלך מטורף! את לא מפחדת להתמוטט?", על כך היא ענתה: "הפחד תמיד קיים וזה לא שאני איזה סופר הירו כל יכולה... קרו כבר מקרים בעבר שמצאתי את עצמי ממוטטת ומאוד מאוד חלשה ולא ידעתי מה טוב ומה רע לי אבל למדתי שמילת הקסם היא "איזון", אני יודעת לתפקד בלחץ גבוה ומתנהלת הכי טוב כשאני נעה ביותר מערוץ אחד, אני מרגישה תשוקה מאוד גדולה למה שאני עושה ולכן עושה לי טוב לעבוד מסביב לשעון, אבל למדתי להיות תאורה לכך והבנתי שזה לא מחזיק להרבה זמן אם אני לא דואגת לכושר שלי, לבריאות הנפש שלי ולתזונה שלי. אז למדתי לעצור, לקחת הפסקות ולעשות מה שצריך כדי שאוכל לשמור על עצמי. ככה גם אם דברים משליטה, או לא מתנהלים כמתוכנן, אני לא יוצאת מדעתי, אלא להפך, מחשבת מסלול מחדש, נושמת ומשחררת".
כמו כן הסבירה: "בסופו של יום ואיך שלא מסתכלים על זה אני עושה את מה שאני הכי אוהבת ובכל פעם שאני על הבמה אני מרגישה סיפוק מטורף, הלב שלי מתרפא כל פעם מחדש ובסופי שבוע, לשבת סביב השולחן עם המשפחה שלי זה האושר העמוק ביותר שקיים, אז בסך הכל אני מרגיש בר מזל שהחיים שלי כל כך דינמיים. אני יודעת שיש אנשים שחושבים שזה קצב מטורף וזה אכן מטורף אבל זה הקצב שגורם לי להרגיש הכי טוב וזה הכי חשוב! אני במאה אחוז מודעות אני נמצאת בכל הבחירות שלי יודעת מכירה ומרגישה הכי טוב את עצמי".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    מתי כבר היא פותחת אונליפאנס (ל"ת)
    שובניסט 03/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    לא אשכח את הפעם הראשונה שראיתי אותה בתכנית
    עידו 03/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חשבתי לעצמי, בכמה מעט כישרון ניחנה הבחורה-שרה זוועה, זזה בצורה גמלונית והתוכן...רדוד כמו המים שאין בים המלח.את מי היא מעניינת?!?
    סגור
  • 6.
    פוסטמה
    יוסי 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא נמאס לה כל הזמן להתעסק בעצמה בשטויות שלה ? ולתקשורת לא נמאס להתעסק בה? לנו בהחלט נמאס
    סגור
  • 5.
    די עייפת
    עייפות 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    די מאמי. את מחפשת כל היום להיתקע בתודעה בסיפורים שמעלים סימני שאלה הזויים לכולם. רוקדת על במה יומיים אחרי לידה, טסה לתאילנד ודווקא לךךךךך פרצו לחדר, הסכסוך עם בעלך מזיז לנו את הביצה. חלאס. תנוחי ודחוף! יש לך מספיק כסף לא חסר לך כלום. את בבעיה נפשית של להיות כאן ועכשיו ובכל מצב. תרפיה. התעייפנו. את לא כזאת מעניינת...
    סגור
  • 4.
    איפפפפפפ
    שירלי 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נמאסת כבר כל יומיים מתלוננת ומתמוטטת יאללה שחררי אותנו מהשיגעונות שלך לכי לפסיכיאטר וטפלי בעצמך
    סגור
  • 3.
    ממש לא מעניינת (ל"ת)
    אבי 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    מאוסססססס (ל"ת)
    די כבר 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    די!!!
    מיכאלה 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שחררו אותנו ממנה כבר... איף
    סגור