טלוויזיה

מיכל הקטנה בווידוי כואב: "הפכתי להיות אישה עצובה"

כוכבת הילדים חושפת הכל על חייה: "יש מישהו בעולם הזה שלא עבר משבר בזוגיות? זה לא קיים. אז היה לנו משבר, הוא יצא וחזר הביתה, זה לא שהכל היה מושלם, זה היה תהליך שבסוף חיבר בינינו, כשאתה מפורסם אתה שק האגרוף של כולם. במשברים הכי גדולים שלי אני לא מזינה את התקשורת"
מערכת ice |  1
מיכל ויצמן (צילום פייסבוק/ מיכל הקטנה)
עבור כוכבת הילדים מיכל הורות היא תמיד מאתגרת, בטח כשיש 6 ילדים בבית, אבל במקרה של מיכל ויצמן בשמה האמיתי, זה אף פעם לא נגמר בגלל הקריירה המשגשגת והפרופיל הגבוה שיש לה ולבעלה ניר ויצמן איש העסקים ומבעלי רשת בראון.
בראיון מקיף למאקו היא מספרת: "כשהיו לנו שני ילדים ואני רציתי עוד, הוא לא רצה. הוא אמר, 'כל ילד זה עולם, צריך להקדיש לו אמצעים', כל הסיסמאות האלו. אמרתי לו, 'שומע, אנחנו בכלל לא באותו קו. זה מה שאני רוצה, זו המהות שלי, אתה לא תחרוץ את גורלי'. פתאום אני תלויה במישהו, זה לא הולך לפי התוכנית שלי. הפכתי להיות אישה עצובה".

עוד אמרה: "הוא אמר, 'את יודעת מה, בואי ננסה, אם יתפוס, נביא עוד ילד אחד, וזהו'. אמרתי, 'או-קיי', הייתי על זה. בדקתי מחזור ביוץ, זקיקים, ונכנסתי ישר להיריון. הייתי כל כך מאושרת, רק נפגשו הזרע והביצית ואני כבר מספרת לכל העולם שאני בהיריון, לא היה אדם שלא ידע ואני כולה בשבוע 5, עוד אין דופק. ואז, בהשקה של סדרה חדשה שלי, הלכתי לשירותים וראיתי דם. הרופאה אמרה לי שיש דופק, אבל שזו הפלה מאיימת – לא הבנתי מה זה, כן או לא? מה עושים? תפילות. ואז בשבוע 14, יום שישי בערב, ניר בחו"ל, ואני מרגישה לא טוב, הולכת לבדוק ואין דופק".
הרגעים הקשים שעברה: "אין שברים אצלי. אני יכולה להיות בדיכאון 24 שעות, זהו. אני עם הפנים קדימה. עשיתי גרידה, זה היה אובדן קשה. כשיצאתי מהניתוח, ניר חיכה לי עם ורד אדום ולחש לי באוזן, 'אני מבטיח לך שעד שלא תאחזי ילד ביד, לא נעצור'. כנראה היינו צריכים לעבור את מה שעברנו כדי שהוא ישחרר".
עוד המשיכה: "אבל משהו שם השתבש, ופתאום לא הצלחתי להיכנס להיריון. פחדתי נורא, היה לנו משבר. ניר בחו"ל והוא עסוק, ואני רודפת אחריו, כי יש לי ביוץ. זה הלחיץ אותו, אז הבאתי לו כוס, אמרתי לו, 'תביא את הזרע שלך ואני כבר אתמודד'. הלכתי לבד ועשיתי את כל הפעולות, הזרקות, שאיבות, הייתי מסתובבת בהופעות עם צידניות, עושה כל מה שצריך. רציתי את זה כל כך, שלא הרגשתי את ההורמונים ולא כלום עד שהיו 18 עוברים".
"זה לא נעים לקרוא, בעיקר לילדים שלי, במיוחד ליולי, היא ילדה שאי אפשר לערבב אותה", היא אומרת, "המזל היה שניר כבר חזר הביתה כשזה התפרסם, אז היה לי יותר קל להתמודד עם זה. ניר ואני ביחד 25 שנים, אין לנו ריבים בבית. במבחן התוצאה את מבינה שאין כלום ושום דבר. אבל מה לא אמרו עלינו, אמרו עליו הכל ואמרו עליי, אמרו שאני לסבית, אמרו הכל".
ההתמודדות עם הדברים: "כשאתה מפורסם אתה שק האגרוף של כולם. במשברים הכי גדולים שלי אני לא מזינה את התקשורת, אני נעלמת. אני לא לוקחת יועץ תקשורת ולא עורכי דין, אני מאמינה שככל שאת מערבת יותר אנשים זה נהיה אש בשדה קוצים. תקשורת זה לא רק מה שהקהל רואה. הקהל בבית לא יודע שיש סלבס שמזמינים לעצמם פפרצי, או שיש דילים עם אתרים, 'תביאי לי ידיעה על מישהו ואני אפרגן לך'. להילחם בזה זה בזבוז זמן, אי אפשר לשמור על שפיות אם מתייחסים לכל דבר כזה".
המשברים: "יש מישהו בעולם הזה שלא עבר משבר בזוגיות? זה לא קיים. אז היה לנו משבר, הוא יצא וחזר הביתה, זה לא שהכל היה מושלם, זה היה תהליך שבסוף חיבר בינינו. פתאום ניר היה בכותרות, והוא בן אדם שלא מעוניין להיות בכותרות. הוא בא לעסקים שלו וכולם שואלים, והוא כזה ביישן וצנוע. מצד שני, הוא למד שאלה הם החיים שלי ואני אוהבת את זה, ואם אתה רוצה להיות לידי, כמו שאני מתפשרת על דברים, כי אני רוצה להיות איתך, אלה החיים. הכי קל לקום ולהתגרש".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עצבות לא מובנת
    מיכל 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באמת שניסיתי לא מצליחה להבין איך אשה שיש לה בעל נאמן אוהב ונחמד קריירה מצליחה וילדים כל כך עצובה כל הזמן על שטות אחרת
    סגור