ויראלי

אריאנה גרנדה מדאיגה את המעריצים: "מה קרה לה?"

אריאנה גרנדה הצטלמה באירוע השקה והדאיגה את המעריצים, שהעלו ספקולציות אפשריות על הריון, כשחלק טענו כי היא סובלת מהפרעות אכילה: "זה לא בריא"
מערכת ice | 
אריאנה גרנדה (צילום ויקיפדיה)
אריאנה גרנדה, הזמרת האהובה, עומדת במרכזה של סערה בארצות הברית, זאת לאחר שקיבלה לאחרונה את התפקיד עליו חלמה כל ימי חייה, גלינדה במחזמר ״מרשעת״ ("Wicked"), כאשר לוהקה לתפקיד ותשחק לצידה של סינתיה אריבו. את הקוסם מארץ עוץ מגלם בסרט ג׳ף גולדבלום, ובסוף השבוע התייצבו אריאנה וסינתיה לפרגן לו בהופעה עם ההרכב המוזיקלי שלו בלונדון.
גרנדה הגיעה מעיל פאפר ורוד ומהמם של בלנסיאגה, מגפיים לבנים של בוטגה ונטה ותיק של Couregges. אבל הלבוש המהמם פחות עניין את העוקבים שלה ברשתות החברתיות, והם העדיפו להתמקד במראה החיצוני של גרנדה.

המגיבים קטלו את גרנדה, כשאחד מהם כתב: "מה קרה לה?". חלק מהתגובות טוענות שהיא רזתה וסובלת מהפרעת אכילה, בעוד אחרות פשוט האשימו את האיפור ובמיוחד את גוון הקונסילר, שנראה לבן תחת תמונות הפפראצי. היו גם מי שהציעו תיאוריה אחרת – שהכוכבת בהריון. "יש נשים שנראות ככה בזמן הריון כי התינוק מוצץ את החיים מהן", כתבה אחת המגיבות, והוסיפה: "מישהו ראה אותה לאחרונה בלי משהו שמכסה לה את הבטן?".

"חיי הנישואים לא היו טובים אליה", כתב מגיב אחר, אבל נראה שרוב התגובות עסקו ברזון של אריאנה ובניסיון לנחש האם היא סובלת מהפרעת אכילה. "אנחנו לא נפסיק להגיב על המשקל שלה", כתבה אחת המגיבות. "אנחנו בהחלט צריכים לדבר על זה. זה לא בריא והיא אולי לא אחראית לחיים של נערות צעירות ומסכנות שמנסות להיראות ככה, אבל יש לה השפעה ענקית עליהן ואנחנו צריכים לדבר על הפרעות אכילה במקום לעשות לה שיימינג, כי ברור שהיא עוברת משהו והיא לא במצב טוב אם היא נראית ככה", הוסיפה מגיבה אחרת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה