רכילות עסקית

אריאנה גרנדה מוכרת את הבית: זה הרווח שהיא תגרוף

טנק יו, נקסט: אריאנה גרנדה נפרדת מהבית שרכשה רק לפני שנתיים, ובין היתר גם התחתנה בו. כך הוא נראה מבפנים
מערכת ice | 
אריאנה גרנדה (צילום ויקיפדיה)
לאריאנה גרנדה יש ​​"בעיה אחת פחות" כמו שהיא שרה, או לפחות נכס אחד פחות שדורש תחזוקה גבוהה. מסמכים מאשרים שכוכבת הפופ מכרה את ביתה המסוגנן במונטסיטו, קליפורניה, תמורת 9.1 מיליון דולר, הרבה יותר מ-6.8 מיליון הדולר ששילמה לאלן דג'נרס עבור המקום רק לפני שנתיים. אתר האינטרנט סנטה ברברה דיווח לראשונה על העסקה.
זהותו של הקונה עדיין לא ידועה לציבור, אבל הוא כנראה עוד סלב. כתבי המענק מראים שהנכס נרכש רשמית על ידי נאמנות שהוקמה על ידי מנהל עסקי הוליוודי ידוע, כזה שקהל לקוחותיו מורכב כמעט אך ורק משחקני A-list וכמה מהקומיקאים המפורסמים ביותר בעולם.

בכל מקרה, הבעלים החדש כרגע מחזיק מפתחות לאחד הנכסים היותר ייחודיים במונטסיטו. הבית נבנה במקור באנגליה במהלך המאה ה-17 כשתי אסמים נפרדים, מה שנקרא בית פורטר נולד משני המבנים מהמאה ה-18 שפורקו, נשלחו לקליפורניה, והתמזגו בקפידה בחזרה במאה ה-20, ויצרו סגנון טיודור לבית מגורים ראשי המשתרע על פני כ-1,600 מטר מרובע, אם כי הוא מוגדר כעת עם שני חדרי שינה בלבד.

Photo: Village Properties
מעריצי גרנדה מושבעים זוכרים שהיא התחתנה בקיץ שעבר בדיוק בנכס הזה, עם בעלה איש הנדל"ן דלטון גומז, בחתונה סודית. 
 
הבית שוכן מאחורי משוכות ושערים גבוהים על מגרש בשטח של 1.3 דונם, מוצל לאורך שנים על ידי עצים בוגרים. בפנים, החללים הפנימיים דמויי נרניה כוללים שני מטבחים נפרדים, שניהם עם מכשירי חשמל מעוצבים, שתי פינות אוכל פנימיות, ושני חדרי רחצה מלאים. ישנן תקרות מקומרות בכל רחבי הבית, ושילוב של רצפות בטון, אבן ולבנים. כמו כן במקום חדר כביסה ייעודי ולפחות חמישה קמינים.

Photo: Village Properties
דג'נרס שיפצה את חללי הפנים בסגנון הייחודי שלה, הכולל הרבה לבן חלבי, אפור עמוק וצבעי אדמה אחרים. ספרייה מתומנת ספורטיבית עם חלונות גג עתיקים, וחדר השינה הראשי בעל הגג משקיף על אחד משני חדרי המגורים של הבית.
מה שאין שם היא בבריכת שחייה, קצת מפתיע עבור בית של 9.1 מיליון דולר בדרום קליפורניה, אבל השטח המקסים מפצה ללא ספק על המחסור הזה, והאוקיינוס ​​השקט נמצא במרחק נסיעה קצרה בלבד.

Photo: Village Properties
לא ידוע עדיין אם גרנדה מתכננת לרכוש בית נוסף במונטסיטו, אבל היא עדיין מחזיקה בשני נכסים יקרים בהוליווד הילס: האחד אחוזה בשווי 9 מיליון דולר, והשני קוטג' צנוע יותר שנקנה מוקדם יותר השנה מקמרון דיאז. היא גם החזיקה פעם אחוזה בעיצוב פול מקלין שנמכרה בשנה שעברה תמורת 14 מיליון דולר לסוכנת הכישרונות ננסי ג'וזפסון ולמפיק הסרטים לארי סניצקי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה