ויראלי

סטטיק מחליף את בן אל בליאור נרקיס? "תזד*** עם סיוטים"

על פי תיעוד שעלה לרשתות החברתיות, נשמעת השורה הכי מוכרת בשיר "לירז", מוחלפת ב" ותז***ן עם סיוטים", כאשר ליאור נרקיס שר את הלהיט של סטטיק כמו שרק הוא יודע בסגנון מזרחי ועם שורה קצת בוטה מדי
מערכת ice | 
סטטיק (צילום פייסבוק)
רגע אחרי הופעת הבכורה של סטטיק בקריירת הסולו שלו אחרי הפרידה מבן אל תבורי בהיכל מנורה מבטחים ביום שני שסיפקה את הסחורה, על פי הביקורות, עם שלל הפתעות, אורחים ואפילו מונולוגים מרגשים תוך כדי לעיני כ-9,000 צופים ביציעים בהיכל, הזמר נהנה מהלהיטים שלו גם במסיבות וחפלות, כך מסתבר.
על פי תיעוד שעלה לרשתות החברתיות, נשמעת השורה הכי מוכרת בשיר "לירז", מוחלפת ב" ותז***ן עם סיוטים", כאשר ליאור נרקיס שר את הלהיט של סטטיק כמו שרק הוא יודע בסגנון מזרחי ועם שורה קצת בוטה מדי.
 
​אביחי חכם ביים את המופע שכלל רשימת אורחים שתפסו את מקומו של האקס תבורי: איתי לוי, אגם בוחבוט, נטע ברזילי, סטפן ומאיה קיי בהופעה שהייתה שנויה במחלוקת לחלקכם, אבל הרימה את ההיכל רגע אחרי שהשתתפה בגמר 'הישרדות' של רשת 13.

תוך כדי הוא גם נשא נאום בשבחו של תבורי וביקש מהקהל: "ביום שבן אל יוציא גם אלבום וזה יקרה, יש לי רק בקשה אחת מכם תחבקו אותו כמו שחיבקתם אותי", בהמשך הוא שר לא מעט מהלהיטים המשותפים של השניים.
אגב, יש לציין כי גרושתו של הזמר, שרית פולק, הייתה לידו לא מעט ביום הזה. היא נכחה בהופעה והייתה זו שאמונה על מסיבת האפטר פרטי, שם הגיעו שלל כוכבים, כולל עדן בן זקן שנצפתה רוקדת. פולק גם העלתה לאינסטגרם שלה מסר של עידוד לסטטיק: "שריתוש תמיד צודקת, נתן את ההופעה של החיים", סטטיק השיב לה: "את חלק בלתי נפרד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה