ויראלי

עדן בן זקן במהלך ענק: שיתוף הפעולה הבינלאומי נחשף

עדן בן זקן יוצאת בשיתוף פעולה חדש ובינלאומי, זאת אחרי שהכריזה  על דואט עם הזמר הכי מצליח באי השכן יוון - ניקוס איקומונופולוס, שהגיע לישראל במיוחד בשביל להיפגש עם הזמרת כשהשניים יקליטו בקרוב את הדואט המרתק
מערכת ice | 
עדן בן זקן וניקוס (צילום יחצ)
עדן בן זקן יוצאת בשיתוף פעולה חדש ובינלאומי: שבוע בלבד אחרי שילדה את בתה הטרייה, זמרת העשור עדן בן זקן, לא עוצרת ומכריזה על דואט עם הזמר הכי מצליח באי השכן יוון - ניקוס איקומונופולוס. השניים נפגשו אמש (שלישי) כאשר הזמר היווני המצליח ניקוס, הגיע לביקור בישראל במיוחד בשביל להיפגש עם עדן בן זקן.
עדן בן זקן וניקוס צפויים להקליט את הדואט ממש בקרוב, והוא עתיד לצאת כבר בחודשים הקרובים. אגב, זהו שיתוף פעולה ראשון של ניקוס עם אמן מישראל.  ניקוס איקומונולופוס הוא אחד מהזמרים הכי מצליחים בכל יוון בשנים האחרונות, עם עשרות מיליוני צפיות ביוטיוב, זכיות בפרסים נחשקים במוזיקה היוונית והופעות ענק סולד אאוט באי השכן.
איקונומופולוס עקב אחרי הקריירה הענפה של עדן בן זקן בישראל, וחיכה ללידה של בתה, על מנת להגיע לביקור בישראל ולהיפגש עם הזמרת, שכאמור המפגש בין השניים הוליד חיבור מוזיקלי חדש ובינלאומי. אז תתכוננו לחגיגה יוונית אחת גדולה עם שיתוף פעולה מהגדולים שנעשו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה