ויראלי

שיר אלמליח מפנה אצבע מאשימה: "אין ממי לצפות"

הדוגמנית שרק לאחרונה סיפרה על מערכת היחסים האלימה מצד צלם איטלקי מוכר עימו יצאה זועמת על ביטול חוק האיזוק האלקטרוני: "״הרכבת דוהרת למען מטרות 'חשובות' 'ובוערות' יותר כמו חסינות ורפורמה, שמחצית ומרבית העם צועק לשמיים ועל אוזניים ערלות. אני כואבת את זעקת הנרצחות וחרדת הנשים השותקות"
מערכת ice | 
שיר אלמליח בקמפיין ללי קופר (צילום אלכס ליפשיץ)
רק לפני שבועיים, הדוגמנית הישראלית המצליחה, שיר אלמליח, חשפה באומץ וידוי מחריד לפיו חוותה אלימות קשה ואונס לצד התעללות נפשית מצד בן זוגה לשעבר, צלם איטלקי מוכר. היום (חמישי) הדוגמנית הצטרפה אל היוצאות נגד החלטת הממשלה לבטל את חוק האיזוק האלקטרוני, וזעמה בעיקר אל החברות בממשלה.
אלמליח כתבה: ״בוטל חוק האיזוק האלקטרוני, למה? ככה. מרגיש שלא משנה מה יעלה על השולחן, אם הוא קשור בטיפטיפה בזכר של הממשלה הקודמת, ימחק, יירמס, יושחת, ולא משנה כמה הרסניות ההשלכות. לא מוצאת שום הגיון בביטול חוק שכזה למניעת הרצח הבא״.

עוד כתבה: ״הרכבת דוהרת למען מטרות 'חשובות' 'ובוערות' יותר כמו חסינות ורפורמה, שמחצית ומרבית העם צועק לשמיים ועל אוזניים ערלות. אני כואבת את זעקת הנרצחות וחרדת הנשים השותקות. מתפללת לניפוץ האגו של הנבחרים, ומהנשים שתמכו בביטול החוק, ציפיתי לקצת יותר לויאליות, אך במחשבה שנייה אין ממי לצפות״.
כזכור, אז היא סיפרה: "אחרי ארבעה חודשים יחד, כששנינו כבר היינו מאוהבים, הרגשתי שהוא משתנה ומתחיל להיות יותר מדי אובססיבי, כשסיפרתי שהיום הצטלמתי עם פרטנר הוא שאל, 'מה פתאום? למה את מצטלמת עם גבר?' ברגע שהתחברתי לווטסאפ הוא הפציץ אותי בהודעות, וכשהעליתי תמונה עם חברה באיזה בר הוא הפציץ בטלפונים."
 
עוד הוסיפה: "׳מי זאת החברה? היו סביבכן גברים?׳ זה התחיל להיראות לי חולני… ‏‎כתבתי לו שאני לא בנויה למערכת יחסים כזאת אובססיבית.. בתגובה הוא הפציץ אותי בסרטונים שערך מהתקופה שלנו יחד, עם שירים מרגשים, וחזר שוב ושוב שבלעדיי הוא יירה לעצמו כדור בראש או יקפוץ מהגג". ‏‎שבועיים אחרי הפרידה, הוא פתאום הגיע לביתה ועמד בפתח.
עוד חשפה: "הוא נכנס לדירה כמו רוח סערה, רותח מעצבים, זרק את המזוודה, תפס אותי חזק והתחיל לנשק אותי. דחפתי אותו, אמרתי, 'אל תנשק אותי' והוא צעק, 'מה זאת אומרת? אני הגבר שלך, כשאני מבקש נשיקה את נותנת לי נשיקה'. ניסיתי להשתחרר מהזרועות שלו, אבל לא היה לי סיכוי, מבחינה פיזית הוא היה הרבה יותר חזק ממני".
לסיום טענה: "כשהוא התחיל לפתוח את רוכסן המכנסיים אמרתי לו שאני במחזור. לא שיקרתי. צעקתי, בכיתי, התחננתי וכלום לא עזר. הוא זרק אותי על הרצפה ונשכב עליי ועשה את מה שעשה. כשיצא ממני, ראיתי שהגוף שלי מלא בסימנים ‏‎כחולים ושכל הפרקט סביבי מלא בדם הלכתי למקלחת, לבשתי משהו, התנהלתי בשקט, כאילו כלום לא קרה ונכנסתי למיטה".
"אחרי דקה הוא בא, נשכב לידי ולא הפסיק לבהות בי. פחדתי להירדם, שלא יהרוג אותי, אבל מתישהו נרדמתי. כשהתעוררתי באמצע הלילה ראיתי שהוא עדיין מסתכל עליי וזה היה ממש מפחיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה