ויראלי

אד שירן בווידוי קורע לב: "אני לא רוצה לחיות יותר"

אד שירן חושף את הקשיים הגדולים בחייו: הדיכאון, הפרעות האכילה, ההתמכרות לאלכוהול ולסמים והחבר הכי טוב שמת ממנת יתר
מערכת ice | 
אד שירן (צילום magic radio)
אד שירן הוא ללא כל ספק אחד מהזמרים המצליחים והאהובים ביותר שיש בעולם. אך מסתבר, שעל הזמר המצליח, עברה שנה קשה במיוחד. בריאיון שעלה איתו היום (שלישי) ב"רולינג סטון", שירן חושף שהשנה האחרונה בחייו הייתה לא פשוטה ומספר שמתמודד כבר שנים עם הפרעות אכילה.
בחודש פברואר של השנה שעברה הלך לעולמו בגיל 31 מי שהיה חברו הטוב ביותר של שירן, ג'מאל אדוארדס, שחטף התקף לב בעקבות צריכת יתר של קוקאין: "אני לא רוצה להתגבר על זה. אני הייתי שונא לדבר על זה ולא לחוש", אמר שירן בדמעות.

שירן חושף שבלילה לפני מותו, הוא דיבר איתו על צילום קליפ שאמור היה להתקיים ביום מותו: "ו-12 שעות מאוחר יותר הוא מת. הוא לא היה צריך למות. גם לי היו רגעים שהייתי בדיכאון במהלך החיים, אבל לא באמת טיפלתי בזה עד השנה שעברה".
"הרגשתי שאני לא רוצה לחיות עוד. וההרגשה הזו הייתה איתי לאורך כל חיי, כאילו אני מתחת לגלים וטובע", סיפר שירן על ההתמודדות שלו עם הדיכאון. "אתה סוג של בתוך הדבר הזה ולא יכול לצאת משם. אבל חשבתי שאני אנוכי שאני מרגיש ככה, במיוחד בתור אב. באמת התביישתי בזה", הוסיף.
בהמשך, שירן דיבר על ההתמכרות שלו לאלכוהול וסמים: "תמיד אהבתי לשתות. חודשיים לפני שלירה נולדה, צ'רי אמרה, 'אם יירדו לי המים, האם אתה באמת רוצה שמישהו אחר יסיע אותי לבית החולים? כי פשוט שתיתי המון. ואז היה לי את הקליק. אני זוכר שאמרתי לה, 'לא, האמת שממש לא'. ואני אף פעם לא רוצה להיות עצבני כשאני מחזיק את הילדים שלי. אף פעם. לשתות כמה בירות זה דבר אחר, אבל לסיים לבד בקבוק וודקה זה עניין אחר לחלוטין. אני לא מכיר רוקיסטים שהם לא אלכוהוליסטים או פיכחים, ואני לא רציתי להיות אף אחד מהשניים".
בנוסף, שירן התמודד במשך שנים עם הפרעות אכילה: "עבדתי עם ג'סטין ביבר ושון מנדס ושאלתי את עצמי למה אין לי קוביות בבטן, ותהיתי למה אני כל כך שמן?", הוא נזכר. "אז מצאתי את עצמי עושה את מה שאלטון (ג'ון) דיבר עליו בממואר שלו, זולל אוכל, ושוב עליתי במשקל".
"יש דברים מסוימים שאני מרגיש מאוד לא נוח לדבר עליהם כגבר. אני יודע שאנשים הולכים להסתכל על זה בצורה מסוימת, אבל זה טוב להיות כן לגבי הדברים הללו. כי כל כך הרבה אנשים עושים את אותם דברים ומסתירים את זה מכולם. הייתה לי הפרעת אכילה רצינית, אבל היום אני מתעל את האנרגיה הזו כדי להיות בכושר. אני אכלן כפייתי, אני כפייתי בהכול למעשה. אבל עכשיו אני יותר מתעמל כפייתי'".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה