בעולם

אד שירן מתפרק וחושף: "לאשתי מצאו גידול סרטני"

"בתוך חודש, לאשתי ההריונית נאמר שיש לה גידול, ללא דרך לטיפול עד לאחר הלידה. החבר הכי טוב שלי ג'מאל, שהיה כמו אח שלי, מת בפתאומיות ומצאתי את עצמי עומד בבית המשפט ומגן על היושרה והקריירה שלי ככותב שירים", סיפר הכוכב על החודש הקשה בחייו
מערכת ice | 
אד שירן (צילום Harald Krichel ויקימדיה)
אד שירן חשף כי לאשתו צ'רי היה גידול במהלך ההיריון שלה עם ילדה השני. את הגידול, על פי הזמר, ניתן היה להסיר רק לאחר ששרי ילדה. התקרית קורעת הלב הייתה חלק מסדרה של אירועים ששינו את החיים איתם התמודד שירן בפברואר של השנה שעברה. הזמר כתב בפתיחות בחשבון האינסטגרם שלו על הצער והסבל שעבר בשנה שעברה וכיצד זה שימש השראה לאלבומו האחרון Subtract: "עבדתי על Subtract במשך עשור, ניסיתי לפסל את האלבום האקוסטי המושלם, כתבתי והקלטתי מאות שירים עם חזון ברור של מה שחשבתי שהוא צריך להיות. ואז בתחילת 2022, סדרה של אירועים שינתה את חיי, את הבריאות הנפשית שלי, ובסופו של דבר את האופן שבו הסתכלתי על המוזיקה והאמנות".
הכוכב חשף שכתיבת שירים היא ה'תרפיה' שלו ועוזרת לו 'להבין' את רגשותיו: "כתבתי בלי לחשוב מה יהיו השירים, פשוט כתבתי את מה שיצא החוצה ותוך קצת יותר משבוע, החלפתי עבודה של עשור במחשבות האפלות ביותר שלי". המוזיקאי עבר חודש קשה להפליא, בו אשתו ההרה סבלה מסכנה בריאותית, חברו הטוב ביותר נפטר והוא נאלץ להופיע בבית המשפט. הוא נזכר: "בתוך חודש, לאשתי ההריונית נאמר שיש לה גידול, ללא דרך לטיפול עד לאחר הלידה. החבר הכי טוב שלי ג'מאל, שהיה כמו אח שלי, מת בפתאומיות ומצאתי את עצמי עומד בבית המשפט ומגן על היושרה והקריירה שלי ככותב שירים".
"הסתחררתי בפחד, דיכאון וחרדה. הרגשתי שאני טובע, ראש מתחת לפני השטח, מסתכל למעלה אבל לא מצליח לפרוץ דרך לאוויר. כאמן לא הרגשתי שאני יכול להכניס לעולם גוף עבודה שלא מייצג במדויק את המקום שבו אני נמצא וכיצד אני צריך לבטא את עצמי בשלב זה של חיי", סיכם הכוכב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה