ויראלי

סטטיק וכוכבת האח הגדול ביחד? הבילוי הצמוד נחשף

 דיאן שוורץ שרק לאחרונה נצפתה מאוד קרובה מאוד לזמר איתי לוי במסיבת פורים, דווקא העבירה את הבילוי בהופעה של סקוט צמודה לסטטיק
מערכת ice |  3
סטטיק (צילום שוקה כהן)
הטירוף לא נרגע. טראוויס סקוט, אחד מהראפרים הגדולים והמובילים ביותר בעולם היום, הופיע ביום שלישי בפארק הירקון, אתר ההופעות הכי גדול בישראל ולא מעט סלבס הגיעו להרים ולשמוע.
אלא שאירוע אחר הצליח לגנוב את הפוקוס, כאשר על פי הדיווחים השונים, דיאן שוורץ שרק לאחרונה נצפתה מאוד קרובה מאוד לזמר איתי לוי במסיבת פורים, דווקא העבירה את הבילוי בהופעה של סקוט צמודה לסטטיק. השניים אף תועדו יוצאים יחד בסיום ההופעה לאותו הכיוון.
לטענת אנשים שהגיעו למופע, סקוט התחיל בזמן המדויק של 20:30, כולל מופעי החימום שהחלו ב-18:30, אבל אחרי שעה בלבד על הבמה, סקוט רשם הופעה קצרה מאוד וירד ב-21:37 וסיים את ההופעה הרבה לפני השעה 22:00 ושלח את הקהל די מאוכזב הביתה בעיקר לאור המחירים ששילמו.
מחירי הכרטיסים הערב כאמור היו גבוהים מאוד, כאשר כרטיס ל-Golden Ring A עלה בסך הכל 855 שקל בסך הכל. Golden Ring B עלה 795 שקל בסך הכל וכרטיס לדשא עלה 'רק' 385 שקל. לטענת ההפקה: "זו ההופעה שהוא נותן בכל העולם".
טראוויס סקוט, הפך תוך עשור בלבד לאייקון היפ הופ בלתי מעורער ולאחד האמנים המובילים בעולם המוזיקה. בשלושת אלבומיו פורצי הדרך, לצד שלל פרויקטים מדוברים, שיתף פעולה עם כל השמות המובילים בז'אנר ומחוצה לו כמו דרייק, קנייה ווסט, ג'סטין ביבר, קנדריק לאמר, דה ויקנד, רוסליה ורבים נוספים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    סטטיק
    אלון מרסל 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש הכי דוחה ביקום אגואיסט אנוכי וכפוי טובה .מי בכלל ידע מי זה סטטיק מי שפירסם אותך וטיפסת לאן שהגעת זה רק בן אל חתיכת אנוכי..עבד כי ימלוך אל דאגה זה זמני בלבד מי שכשרוני ממש ויש לו קול מדהים זה בן אל ואתה בראיון שלך לא הפסקת להשמיץ את בן אל .אתה כלומניק כלומניק
    סגור
  • 2.
    מעניין
    ביבי נ 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבחורה נותנת לכולם לדחוף את הזין לחורים שלה..
    סגור
  • 1.
    דיאן שוורץ
    דור 03/2023/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יש איזה גבר במדינה שלא עשה על דיאן סיבוב? אם לא אז חכו תורכם יגיע. מוכרת את עצמה בזיל הזול
    סגור