ויראלי

נטלי דדון למען דו קיום: זו תצוגת האופנה שהובילה

את התצוגה של אילנית מזרחי בסימן שיתוף פעולה ושלום פתחה הדוגמנית ואשת העסקים נטלי דדון שידועה ומוכרת כפעילה חברתית ציונית ועל השמלה מאחור תפור דגל ישראל, לצידה צעדה הדוגמנית תאלין אבו חנא ערביה וטרנסגנדרית שמוכרת כמיס טרנס ישראל
מערכת ice | 
נטלי דדון (צילום אינסטגרם)
ישראל שנת 2023, אנחנו חיים בפחד קיומי במקום לחיות בשלום בתוך המדינה שלנו. הרפורמה המשפטית מצד אחד, המחאות וההפגנות מנגד, פיגועים מצד אחד, פוגרום בחפים מפשע מנגד. אבל יש מי שבטוחה שאפשר אחרת, שאולי דרך המסלול של תצוגת האופנה, אפשר לקרב לבבות ולהביא שלום, או לפחות לטפח את הדו קיום.
מעצבת השמלות האגדות אילנית מזרחי הרימה הפקת ענק לתצוגת האופנה לקולקציית הפרימיום של שמלות הכלה וערב .תצוגת האופנה שהתקיימה בתאריך 28.2.2023 הצליחה לרתק אנשים רבים שהגיעו וגם ראו מה התרחש.

מעל 400 איש הגיעו לאירוע הכי מדובר בתל אביב, השקת קולקציה פרימיום 2023 שלה, בה שילבה את שני העולמות יחדיו ובחרה בפרנזטוריות שיביאו את האג’נדה שלהם עד למסלול וקידמת הבמה. 

נטלי דדון ואילנית מזרחי. קסם צלמים
את התצוגה פתחה הדוגמנית ואשת העסקים נטלי דדון שידועה ומוכרת כפעילה חברתית ציונית ועל השמלה מאחור תפור דגל ישראל, לצידה צעדה הדוגמנית תאלין אבו חנא ערביה וטרנסגנדרית שמוכרת כמיס טרנס ישראל.
ברקע ניתן היה לשמוע את השיר הללויה בביצוע של הזמרת ואלרי חמאתי, בלייב מול מאות משתתפים שהגיעו וביניהם: נרקיס, מיקי בוגנים, ישראל אוגלבו, מירי ויורם כהן, סנדרה ריגלר, מירי כהן, קסניה טרנטול, שלי גפני, לינור סביניק, ימית סול, יעקב בוזגלו ואשתו חני, מיכל אמדורסקי ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה