ויראלי

נטלי דדון זוכה לגזענות מחרידה: "כמו כל המרוקאים הסתומים"

כוכבת הרשת תמכה ברפורמה המשפטית וחטפה: "מושפעת ומגעילה, "יה דוחה תתביישי לך אנחנו הרמנו לך ואותך", "מחזקת את האפליה והפטריארכיה, אין לך זכות לעלות סטורי לזכר פיגועים ופיגועים של מחבלים יהודים שאת תמכת בזה!! תתביישי", לאחר מכן ענתה בפוסט חריף: "החברה הישראלית צריכה לקחת אחריות על המצב"
מערכת ice |  2
נטלי דדון (צילום פייסבוק/ נטלי דדון)
גם היום (שבת) לפחות מאה אלף מפגינים יצאו לרחובות כל הערים בישראל כדי למחות נגד הרפורמה המשפטית שחוקיה אושרו בקריאה ראשונה בתחילת השבוע, אבל כוכבת הרשת נטלי דדון שהביעה את תמיכתה, חוותה תכף ומיד את ההסתה המשוגעת שמתחוללת בימים אלה על בשרה.
בעקבות עמדתה, ספגה עלבונות קשים וגזעניים: "מושפעת ומגעילה", "את כמו כל המרוקאים הסתומים רוצים דיקטטורה או אפילו מונרכיה", "יה דוחה תתביישי לך אנחנו הרמנו לך ואותך", "מחזקת את האפליה והפטריארכיה, אין לך זכות לעלות סטורי לזכר פיגועים ופיגועים של מחבלים יהודים שאת תמכת בזה!! תתביישי".

בתגובה, היא העלתה פוסט נוקב וחריף נגד המבקרים תחת הכותרת: "דרוש שחפץ, מילים הם נשק חם!". בין היתר טענה: "היי עוקבות ועוקבים שלי, קודם כל אינני חושבת שאדם כלשהו ולא משנה מי צריך להיות תחת מתקפה ושיח אלים בשל דעותיו. אנחנו לא חייבים להסכים. ואלו העדינות שבתגובות שאני זוכה לקבל."
דדון המשיכה: "תחליקו שמאלה קבלו עוד קצת מהטוב הזה. ידעתי שאני נמצאת בתקופה שבה להביע עמדה דמוקרטית יהפוך אותי למטרה. עם זאת באמת שלא מצליחה להבין את הקשר בכלל בין מקרים מזעזעים של רצח נשים שאני מגנה לרפורמה המוצעת. כדאי לנו לעצור ולהתבונן על זה מזוית אחרת – האם לדעתנו אין במה לשפר את המדיניות השיפוטית בכל מה שקשור לסוגיות שחשובות לנשים? מה לגבי מדיניות הענישה? סדרי עדיפויות בהעמדה לדין? מדיניות סגירת תיקים? ועוד ועוד."
דדון כתבה: "האם יש לנו כציבור, גברים ונשים, את הזכות לדעת מה המועמדים לשיפוט בבית המשפט העליון חושבים על הדברים האלה? האם מגיע לכולנו גם להשפיע על מי שמתמנה? בעיני בוודאי שכן, וסוגיות שבוערות בציבור גם ישתקפו בתפיסות העולם של השופטים שמתמנים. עד היום היו רק 15% שופטות נשים. השיטה שבה השופטים המכהנים מחזיקים בכוח וטו בוועדה לבחירת שופטים יצר בעיה מאוד גדולה מבחינת ייצוג וגיוון השופטים. גם ברק בעצמו הודה בזה שמדובר בבעיה בראיון האחרון שלו אצל רוני קובן".
עוד רשמה: "המפתח לשמירה על הזכויות שלנו הוא 3 רשויות חזקות ומאוזנות שמרסנות אחת את השנייה. בכל אופן לחשוב שאם ניתן כוח בלתי מוגבל למועצה שמורכבת מ 15 איש שידאגו לכולנו אז זה לא יצא משליטה – זו נאיביות מסוכנת. האם בית המשפט הגן על הנשים בדרום תל אביב שנפגעו מהסתננות? או מנשים שנפגעו מטרור כשהם כבלו את ידי לוחמי צה"ל? באותה מידה מערכת המשפט מזניחה את הטיפול בבעיות של נשים ערביות ויהודיות כאחד".
לסיום כתבה: "יש פה סיפור גדול! והחברה הישראלית צריכה לקחת אחריות על המצב. אבל לא להיכנס להיסטריה ודמיונות שנשים לא יצאו מביתם תיכף ולחשוב שלהגיד "נשים נרצחו" בגללי או שאין לי זכויות כי אני חושבת אחרת ממך זה פשוט סוגר את הדיון- כי זה פשוט לא קשור. דרך ארץ קדמה לפוליטיקה!"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא קשור לעדה אבל היא באמת לא חכמה (ל"ת)
    נירק 03/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מיזו?
    חנה 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי את בכלל נטלי דדון. בשביל מה מצטטים כל כלומניק/ית, מה זה מענין מה היא חושבת?
    סגור