משפט

נטפליקס תחטוף תביעה מנטלי דדון? "פועלים גם במישורים משפטיים"

לאחר הצגת הסרט 'פארחה' הירדני ברשימת הסרטים בסטרימינג, פועלת אושיית הרשת בכל האמצעים כדי ללמד לקח: "נטפליקס חייבים לקחת אחריות על התכנים אותם הם מציגים כ״אמת״. אעדכן אתכם בעוד התפתחויות! כי אני ואתם זה אחד אנחנו כח !!!"
מערכת ice |  1
נטלי דדון מחרימה את נטפליקס (צילום אינסטגרם/ נטלי דדון)
המאבק הישראלי בנטפליקס עולה שלב בהובלתה של הדוגמנית ואושיית הרשת נטלי דדון? האחרונה שיתפה היום (חמישי) ברשתות החברתיות כי מכתב התרעה לפני תביעה יצא נגד ענקית הסטרימינג לאור הצגת הסרט 'פארחה' שכשל הלילה לזכות באוסקר.
דדון כתבה לעוקביה באינסטגרם: "שליחי ושליחות הצדק שלי!!! זאת בשורה שחשוב לי להניח כאן. הסרט הירדני השקרי ״פארחה״ לא יזכה באוסקר! כשיוצאים למלחמה על עקרונות והטוב מנצח, זו התחושה הכי ממלאת שקיימת ביקום! במיוחד מפני שהסרט הזה מלא בחוסר צדק".
 
דדון המשיכה וכתבה: "אז קחו לכם רגע, כי זה הישג שלנו, של כולנו! אנחנו כח. האמת ניצחה גם הפעם! בנוסף שואלים אותי המון מה מתפתח מול נטפליקס- מעדכנת שיצא מכתב התרעה לפני תביעה. כרגע פועלים גם במישורים משפטיים".

לסיום הסבירה דדון: "נטפליקס חייבים לקחת אחריות על התכנים אותם הם מציגים כ״אמת״. אעדכן אתכם בעוד התפתחויות! כי אני ואתם זה אחד אנחנו כח !!! מעוניינים להצטרף לסיירת ההסברה שלנו שימו תגובה כאן למטה ונחזור אליכם בפרטי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה כולם נגד נטפליקס
    נטפליקס 12/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה נטפליקס עשו לכם אתם הישראלים אוד מאד תסגרו לי את הנטפליקס אני יצא למחלחמה נגדכם מלה פתאום עושים חרמות תובעים מתנקתים מה קרה פה זה מלחמת העולם אתשה שה כולכם פתאום נגד כולם נגד כולם אוד מאד תגנבו חנות של משכרות אנחנו אוד נחזור להוריד סרטים וסדרות בה טורנט כולם יהיה האפסדים הגדולים בה שירות תוכן פגעתם לי בה צפיה של אמון ישראלים נפגעו מי נתק ותביעות נגד נטפליקס לשלם בישביל הוט יש לכם כסף בישביל לשלם לנטפליקס אף אחד לא רוצה אוד נחזור לאחור לטורנט הייפו התימתום אזה
    סגור