ויראלי

נטלי דדון העלתה תמונה חושפנית ותקפה: "לא חזרתי בתשובה"

נטלי דדון העלתה תמונה שלה עם חזייה וחטפה ביקורות. הדוגמנית לא נשארה חייבת: "היהדות שייכת לכולם ולא לזרם כזה או אחר. לא חייבים להבין הכל. יהדות זה לא או הכל או כלום"
מערכת ice |  3
נטלי דדון (צילום פייסבוק/ נטלי דדון)
נטלי דדון, מנחת הטלוויזיה והדוגמנית הישראלית, העלתה היום (חמישי) סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו היא חשפה שיחה עם אחד מהעוקבים שלה, שתקף אותה בעקבות סטורי שהעלתה, בו היא הייתה עם חזייה בלבד.
אותו אדם שלח לה: "קצת קשה לי להבין את התנודתיות בין להעלות פוסט עם הבן שלך שאת הולכת רק עם חזייה ומעיל לבין ערב עם רבנים. תעשי רק מה שנח לך אבל לפעמים זה קצת צורם. בכל מקרה אני מעריך את מה שאת עושה לטובת העם והמדינה".
דדון השיבה לו: "לא חייבים להבין הכל נשארתי אני ויהודייה לפני הכל ככה פשוט לא זכור לי שחזרתי בתשובה רוב חיי הרגשתי כאילו זכות השיח על היהדות שמורה רק לזרם מסוים היא שייכת לכולנו וטוב שכך". אותו גולש השתכנע וכתב "צודקת".
בהמשך, העלתה דדון פוסט בו כתבה: "לא היה לי ספק שזה יגיע... ואני עונה ככה לבנות ששואלות אותי כל הזמן- "להדליק נרות שבת? ... "אני לא שומרת שבת.." "לומר ברכות השחר בבוקר?.. "אני לובשת חולצת בטן בכלל.." קונפליקט אינסופי שאני לא היחידה ששוחה בו... כל השתדלות יש בה מין הקדושה ולא... יהדות זה לא או הכל או כלום. תתקרבו, תתחברו, כל אחת והחיבור שלה לזהות היהודית. מחבקת את התהליכים שלי בחיים אנחנו אהובות ככה כמו שאנחנו".
נטלי דדון בחזייה (אינסטגרם)
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    האמת היא ש..
    עומר 12/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    נטלי דדון הייתה ותשאר פרחה מהבכפיות שם רקדה ערומה
    סגור
  • 2.
    רהט
    אחמד אלגער 12/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את חופשיה לעשות מה שטוב לך בחיים הפרטיים שלך.את לא עבד ולא רכוש של אף אחד. חי ותני לחיות . לעולם לא תוכלי לרצות את האחרים.
    סגור
  • 1.
    יהדות!!!
    eliya 12/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אף אחד לא אמר לך לחזור בתשובה,,,אבל ללמוד יהדות בסיסית כל אחד חייב לדעת,,,,וגם את !!!!
    סגור