תקשורת ומדיה

נטלי דדון זועמת ותוקפת בחריפות: "מותר לו לבגוד?"

הטענות הקשות של איימן עודה מהרשימה המשותפת נגד ישראל הוציאו את אושיית הרשת מדעתה: "אני מנסה להבין אם יש חוק כלפי חבר כנסת או שהוא מורם מעם עד כדי כך שמותר לו לבגוד במדינה ממנה הוא מקבל שכר?"
מערכת ice | 
נטלי דדון (צילום פייסבוק/ נטלי דדון)
לאחר שאמש (שבת) יו״ר חד״ש-תע״ל ח״כ איימן עודה נפגש עם מזכ״ל האו״ם אנטוני גוטירז בנוגע למאבק של החברה הערבית בפשיעה ואלימות וטען כי השגריר גלעד ארדן לא מייצג אותו ואת הקהילה שלו, שתמשיך לדבריו להאבק למען מיגור האלימות בכל מקום ובכל הזמן, נטלי דדון אושיית הרשת הגיבה בזעם לטענותיו.
דדון המזועזעת שיתפה את הכותרת של הדברים שנשא עוד וכתבה בחריפות נגדו: "אני מנסה להבין אם יש חוק כלפי חבר כנסת או שהוא מורם מעם עד כדי כך שמותר לו לבגוד במדינה ממנה הוא מקבל שכר?".
 
עוד הוסיפה: "אם האיש נוסע לאו"ם בתיאום של הרש"פ,למה אני, מכספי המיסים שאני משלמת,משלמת לו משכורת?! חוק החסינות לא מגן מבגידה,הוא מגן ממעשה פלילי או עבירות הנוגעות לעוולה אזרחית.זו בגידה!".

כאמור, ח״כ עודה הציג בפני המזכ״ל את המשבר בחברה הערבית וסיפר לו על 104 נרצחים עד עכשיו בשנת 2022. חבר הכנסת המשיך והדגיש את האיום שניצב בפני החברה הערבית מצד הממשלה הלאומנית שעומדת לקום. ״ממשלת ישראל הנכנסת תכלול את איתמר בן גביר, חסיד הכהניזם, תנועה פוליטית גזענית, אשר הוגדרה כארגון טרור עולמי על ידי ארגונים בינלאומיים רבים, כולל משרד החוץ של ארצות הברית.״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה