ויראלי

טרגדיה גדולה: 45 גופות של מהגרים נשטפו אל החוף

טרגדיה גדולה: ספינת מהגרים שעשתה את דרכה לאיטליה, טבעה בסמוך לדרום ארץ המגף, כאשר עשרות המהגרים שהיו עלייה טבעו, כשעד כה 45 גופות כבר נשטפו אל חוף הים
מערכת ice | 
ספינת מהגרים (צילום ויקיפדיה)
טרגדיה גדולה: ספינת מהגרים שעשתה את דרכה לאיטליה, טבעה בסמוך לדרום ארץ המגף, כאשר עשרות המהגרים שהיו עלייה טבעו, כשעד כה 45 גופות כבר נשטפו אל חוף הים. כך דווח היום (ראשון) על ידי התקשורת המקומית.
על פי הדיווחים, מדובר על סירת דיג שטבעה בעקבות דוחק אדיר שהיה עליה, שהתווסף למזג האוויר קשה מאוד שפקד את האזור וגרם לטביעתה של הסירה. עד כה אותרו 45 גופות, רבות מהן נסחפו לחוף, אבל מניין ההרוגים עלול לטפס בהמשך.
גורם ביטחון איטלקי סיפר לסוכנות הידיעות רויטרס כי על סירת הדיג שטבעה הצטופפו בין 140 ל-150 איש. לדבריו הסירה הפליגה מטורקיה לפני שלושה או ארבעה ימים, ובין המהגרים שהיו עליה נמנים אזרחי אפגניסטן, פקיסטן, סומליה ואיראן.
סירת העץ טבעה כאשר פגעה בסלעים במהלך הסופה, ונשברה לשניים. שרידי הספינה נסחפו גם הם לחוף. עד כה חולצו בחיים 81 מהגרים. חלקם שחו בכוחות עצמם לחוף, ומהם הגיעו ההערכות על מספר המהגרים הכולל שהיה על הסירה.
ב"קוריירה דלה סרה" ציינו כי בין ההרוגים תינוק בן כמה חודשים, פעוט בן שלוש וילד בן שבע. בין ההרוגים גם נשים רבות. 22 ניצולים נזקקו לטיפול רפואי ופונו לבית חולים מקומי. הרשויות מסרו כי אחד הניצולים נעצר בחשד למעורבות בהברחת המהגרים, שנחשב לעונש חמור מאוד שאיטליה, שכן מדובר על מדינה שנלחמת בהגירה כיוון שמהגרים רבים מאוד רוצים להגיע אליה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה