ויראלי

"סטטיק איים בלי בושה על בן אל תבורי, בריון"

אושיית הרשת דניאל עמרם יצא בחריפות נגד הראפר: "חי בתוך מערכת משומנת ובריונית שלא רואה אף אחד ממטר, העיקר דאג לבלבל לנו את המוח בראיונות ש״הכל בסדר״ והוא ״מאחל רק טוב לבן אל״ אבל היום בשביל קצת רייטינג הוא חשף את ההודעות הפרטיות"
מערכת ice |  15
סטטיק ובן אל (צילום משה נחומוביץ')

כוכב הרשת דניאל עמרם יוצא בחריפות נגד סטטיק לקראת הסרט החדש על החודשים האחרונים בקריירה שלו שישודר הערב (שלישי) בקשת 12. אושיית הטיקטוק והאינסטגרם הטיח האשמות קשות בהתנהלותו.

עמרם כתב: "לא מאמין שיש עוד אנשים שלא רואים את זה שהבן אדם הזה ״סטטיק״ חי בתוך מערכת משומנת ובריונית שלא רואה אף אחד ממטר, העיקר דאג לבלבל לנו את המוח בראיונות ש״הכל בסדר״ והוא ״מאחל רק טוב לבן אל״ אבל היום בשביל קצת רייטינג הוא חשף את ההודעות הפרטיות של בן אל, וכשבן אל העיז לרמוז בחצי פה שיש צד שני, סטטיק בלי בושה גם איים עליו בפומבי".
 

עוד הוסיף: "מי שעוקב אחרינו יודע, זה דפוס פעולה של סטטיק כבר שנים, הוא השתיק ככה את בנות הזוג לשעבר שותפים וחברים שלו, ועכשיו הוא עושה את זה לשותף הכי גדול שלו שהפך אותו למי שהוא. ועזבו הכל העובדה שבן אל עבר לרון נשר ״היריב הגדול״ של הצמד, מעידה שהצד הפוגע הוא לא כמו שהתקשורת מנסה לצייר -רון- אלא סטטיק. דקת אמת, בדניאל עמרם ללא צנזורה. פיס".
כאמור, הזמר עבר שנת 2022 סוערת במיוחד, אבל את 2023 לירז רוסו פותח אחרת לגמרי. בתוך חודש אחד, הזמר איבד גם את אשתו, שרית פולק, אותה הכיר עוד בעודו נער וגם את החצי שלו מהצמד שכבש את המדינה במשך שבע שנים - בן אל תבורי. אגב, בפרומו לסרט החדש נראית ההתכתבות האחרונה לבין תבורי.
תבורי כתב לסטטיק: "אהוב ליבי, עברנו תקופה מטורפת של שנים מטורפות פה בישראל, אני החלטתי אם אני יוצא מהבולשיט הזה איתכם ונשאר בארצות הברית. אני עושה רילוקיישן, אני אגור עם דני, אעשה שם חפלות בקטנה כדי להתקיים, אשקיע את הכסף שלי נכון שם ואתקדם (בטעות כתיב, תבורי כתב עם ה' במקור)".
 

עוד כתב: "בלי קשר אמשיך לעבוד על הפרויקט עם סוכן שם וכנראה זו הדחיפה שהיית צריך כדי לתת בראש. אני מקווה שלא תכעס, מאחל לך מלא הצלחה בארץ המחורבנת הזאת". את המשך ההודעה לא ניתן לקרוא, אבל רואים בבירור שסטטיק עונה לו בקיצור.
"אני נראה כל כך מאושר שם, איך הגעתי לרגע הזה?", מספר סטטיק בקטע מהסרט, שכולל צילומים שנחשפים לראשונה, ויענה על השאלות: מה באמת פירק את הנישואים שלו, האם סטטיק לא היה נאמן ומה הסוד מאחורי הפרידה מבן אל. "זו הייתה אבן קשה בדרך, זה היה אחד הרגעים של הסוף", מתייחס סטטיק לפרידה מבן אל בקטע מהסרט.
 

סטטיק התייחס לסרט, שישודר יום אחד לפני יציאת אלבום הסולו הראשון שלו, באינסטגרם: "ביום רביעי יוצא האלבום, אבל הרגשתי שאני לא יכול להראות לכם את האני החדש, בלי שתכירו במאה אחוז את האני הישן. מדבר על הכל ועונה על הכל. הכי חשוף, הכי לירז".
תגובות לכתבה(15):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    בן אל צדק מאה אחוז בוויכוח בוואן!!! (ל"ת)
    יעל 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 10.
    סטטיק מלוכלכך
    שמחה מרעננה 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם עשה את זה לבן אל יעשה את זה לכל אחד או אחת בן אדם מסוכן לכאורה.
    סגור
  • 9.
    נהנתי מהסרט! תכלס ילד טוב לירז!.
    מיטל 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בהצלחה ??
    סגור
  • 8.
    סטטיק
    קרדאי 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    עכשיו בלי בן אל הוא קולב בלי בגדים עם רול כמו שלו הוא יכול לשיר רק באמבטיה או שישאיר אותנו לבד עוד זמר כזה ואבדנו
    סגור
  • 7.
    נהנתי מהסרט
    לאה 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ילד טוב לירז
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    דניאל עמרם סתם מלכלך וחבל
    אחלה סטטיק 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    והכי מצחיק שהוא מביא את המיניפולטור בשקל, הג'וקר העלוב נשר בתור הוכחה למשהו. לוזר התחבר ללוזר על בסיס מרמור משותף, וכך נוצרה החברות בין בן אל והטיפש השני. חבל, החזקתי מדניאל עמרם. בחר בזה שנטש את הבן שלו.
    סגור
  • 5.
    וואי במה אתם מתעסקים?? (ל"ת)
    גיא 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 4.
    לוני
    לוני 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראיתי את הסרט ולא מאמינה לאף מילה שהבן אדם אמר, עושה רק מה שטוב לו, ויודע וכמובן היום עם הכסף שעה עם בן אל יכול לעשות מה שטוב לו כי בסוף הסרט עוד משאיר את בת זוגתו באשליות מאד מקווה שתבין שלא יהיה קמבק הבן אדם לא יציב וגם חושב שיעשה מה שרוצה ואם לא יצליח אז בן אל יחכה לו בעוד 10 שנים, וגם בשירים לפחות מה ששמעתי, מנסה עם שרית להיות בסדר לפיות שגם הקהל יחשוב שהוא בסדר וגם על בן אל... הדבר היחידי של בן אל שהוא ילד וילד טוב וישר הראת לנו כמה אתה דו פרצופי להגיד חו דברים על כולם ובזמן אמת לסלף עד כדי כך שהוא רצה לרדת מהאוטו אתה שקרן גדול ומנסה לעשות את עצמך מסכן, ויודע גם להזיל דמעות... מאחלת לך את הטוב אבל דיות פסיכולוג צמוד...
    סגור
  • 3.
    לירז רוסו אתה קסם של אדם. עלה והצלח (ל"ת)
    אני 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 2.
    דניאל עמרם פשוט חבר של רון נשר..עצוב מה שהם עושים ללירז (ל"ת)
    אני 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 1.
    סטטיק מגעיל
    גלית 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    12 7
    אכן סטטיק התגלה כאדם מגעיל צבוע בלתי נסבל ולא רוצה עוד להמשיך לכתוב בושה של בנאדם אבל אלוהים רואה הכל נקודה
    סגור
  • נהנתי מהסרט
    לאה 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סטטיק משכמו ומעלה ,קצין בצהל,אדם מחונך ותרבותי. השקיעו בו
    סגור
  • לא מגעיל
    רות 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא לא מגעיל, אבל לא היה צריך ל״נקות״ עצמו מהעבר על חשבון בן אל. ונכון שגם לבן אל לא חסר פה ג׳ורה, ונכון שהיה תלוי בכישרון הכתיבה של סטטיק, אבל החשיפה הזו הייתה מיותרת
    סגור
  • מה הוא עשה כל כך נורא...הוא לא עשה כלום...ילד טוב (ל"ת)
    אור 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • רון נשר קנאי וסכסכן
    מעיין 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לירז איש ישר ומתנהל בחכמה וכן... הוא גם איש עסקים מוצלח ולא חייב להתנצל על כך.
    סגור