טלוויזיה

מהזמר במסכה לדואט עם סטטיק? "אני חייב לעבוד איתך"

עדי ביטי שנחשפה תחת המסכה של הדגה הצליחה לשגע את הזמר שהציע לה הזדמנות גדולה. אופירה אסייג התלהבה: "את עברת לא מעט ולמרות שאת מאוד צעירה את פסחת הכל באמת בגבורה. בשבילי את המקום הראשון כי לא כל אחד יכולה להתגבר על הכאבים ולהגיד: 'אני את הקריירה שלי עושה בשתי ידיים'"
מערכת ice | 
הדגה בזמר במסכה (צילום קשת 12)
אז מנצחת לעונה הנוכחית של 'הזמר במסכה' יש לנו, כאשר בסיום הצבעה צמודה ומותחת, העכבישה זכתה במירב הקולות והוכרזה כמנצחת הגדולה של ריאליטי השירה בקשת 12. אבל דווקא הדגה, שסיימה במקום השני, גנבה את ההצגה בצורה מרגשת במיוחד.
הניחושים הסופיים בהחלט היו נועם קלינשטיין, יסמין מועלם, אניה בוקשטיין ועדי ביטי. רגע לפני החשיפה אמר סטטיק: "דגה, אנחנו סופר גאים בך. את כל כך ראויה, זמרת מדהימה. כבשת אותנו פעם אחר פעם ולימדת, לפחות אותי, שיעור לחיים - אני מרגיש שהרעש הסתיר לנו את הזמרת המצוינת שאת".

הדגה, שסיימה את העונה במקום השני, הסירה את המסכה ועדי ביטי הייתה הזמרת המפורסמת שהתחבאה תחתיה. הגילוי גרם להלם של ממש בפאנל שלא הפסיק להרעיף מחמאות על הזמרת בת ה-21.
רגע אחרי החשיפה, אופירה אמרה: "עדי את מרגשת, זמרת ברמה, וכל הכבוד לך שהגעת עד לפה. את עברת לא מעט ולמרות שאת מאוד צעירה את פסחת הכל באמת בגבורה. בשבילי את המקום הראשון כי לא כל אחד יכולה להתגבר על הכאבים ולהגיד: 'אני את הקריירה שלי עושה בשתי ידיים' - כל הכבוד לך עד ביטי את מנצחת גדולה". סטטיק סיכם: "אני חייב לעבוד איתך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה