ויראלי

בת זוגו של בזוס חושפת: זה הפחד הכי גדול שלו

לורן סאנצ'ז היא טייסת מסוקים שתוביל בעתיד משימה לחלל בחברה של בן זוגה ג'ף בזוס. מלבד זאת, היא חושפת כיצד עזרה למיליארדר להירפא מאחת הטראומות שלו
מערכת ice | 
בזוס וסאנצ'ז בדיסנילנד (צילום MEGA)
ג'ף בזוס מפורסם כמייסד ענקית הקמעונאות אמזון ואחד האנשים העשירים בעולם. בימים אלו, בזמן שהוא ממוקד במסעות החלל של החברה שלו Blue Origin, בת הזוג שלו לורן סאנצ'ז חושפת פרט מפתיע מאוד אודותיו.
מלבד כמה צילומי פפראצי, בזוס שומר על פרטיותו באדיקות וקשה להכיר את ההרגלים שלו או את הפחדים שלו, למשל. סאנצ'ז חשפה זה עתה את אחד הפחדים הגדולים ביותר של בזוס. בראיון ל"וול סטריט ג'ורנל" היא ציינה שלמיליארדר יש פחד מטיסות.
"הימנעו ממסוקים בכל עת אפשרית"
בזוס נכח בהתרסקות מסוק ב-2003, ונוקף לזכותה של סאנצ'ז את העובדה שכבר יותר נוח לו באוויר. במרץ 2003, בזוס חיפש מקום לניסוי מנועי רקטות ממיזם התעופה והחלל החדש שלוBlue Origin. הוא ביקר בקניון ליד הר הקתדרלה, כמעט 50 קילומטרים מהגבול עם מקסיקו.
המיליארדר שמיהר לחזור למטה אמזון בסיאטל התעקש לסייר באוויר ולא על סוס כפי שהמליצו המקומיים, לפי דיווח של עיתונאי וושינגטון פוסט כריסטיאן דבנפורט בספרו "ברוני החלל: אילון מאסק, ג'ף בזוס והשאיפה ליישב את הקוסמוס." מייסד אמזון עלה על מסוק Aérospatiale Gazelle עם שלושה אנשים נוספים כולל הטייס.

דבנפורט כתב שמשב רוח העיף את המסוק לעבר עצים. הטייס איבד שליטה, והמסוק חתך תלולית עפר. להבי הרוטור התנתקו והשלדה התגלגלה ונפלה לארץ, תוך כדי כך שברה את הזנב של המסוק. השלדה עפה לנחל. כל ארבעת יושבי המסוק נמלטו בחיים, אבל כמובן שיצאו משם עם רושם קשה.
"הימנע ממסוקים במידת האפשר", אמר בזוס לחברת Fast Company ב-2004 על התאונה. "הם לא אמינים כמו מטוסים בעלי כנף קבועה".
סאנצ'ז ובזוס מוצאים את ההשראה שלהם בשמיים. סאנצ'ז היא טייסת מסוקים. היא מרבה להטיס את בזוס ובני משפחותיהם לטיולים ברחבי העולם. לפי הוול סטריט ג'ורנל, היא נמצאת בתא הטייס של מסוק לפחות שלוש פעמים בשבוע כדי להתעדכן במכשירים ובטכנולוגיה. את התשוקה הזו היא העבירה לבזוס.
סאנצ'ז עזרה לו להתגבר על הפחד שלו מלטוס. כתוצאה מכך, הוא נמצא בתהליך קבלת רישיון טייס במסוק בעצמו.
הגילוי הזה ללא ספק מפתיע, במיוחד לאור העובדה שבזוס ייסד את Blue Origin בשנת 2000. החברה מספקת שירותי ייצור וטיסות חלל תת-מסלוליות. המתחרה העיקרית שלה הוא SpaceX של אילון מאסק. בשנת 2021, בזוס יצא לחלל עם אחיו במשימת הצוות הראשונה אי פעם שלBlue Origin.
ב-2024 יגיע תורה של סאנצ'ז. היא תוביל משימה של נשים לחלל החיצון ב-Blue Origin.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה