מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: ג'ף בזוס מזנק, מאסק מצמצם פערים

דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס": ברנאר ארנו ממשיך לשמור על הפסגה כאיש העשיר בעולם עם שווי מוערך של 218.1 מיליארד דולר, אילון מאסק ממשיך להתחזק ולהתקרב בצעדים קטנים בחזרה לפסגה וג'ף בזוס הגדיל את הונו ב-6%
מערכת ice |  2
אילון מאסק, ג'ף בזוס, ברנארד ארנו (צילום אינסטגרם/ אילון מאסק, ויקיפדיה, freepik)
דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" פורסם כמדי שבוע ומי ששמר גם הפעם על המקום הראשון בטבלה הוא לא אחר מאשר ברנאר ארנו, שרשם רווחים של 4.2 מיליארד דולר והעלה את הונו האישי לשווי מוערך של 218.1 מיליארד דולר, עם יתרון של 34.9 מיליארד דולר על המקום השני בטבלה.
במקום השני ניצב מי שעד לא מזמן הוביל בצורה בלתי מעורערת את הטבלה, מנכ"ל ומייסד טסלה, אילון מאסק, שממשיך לייצב את עצמו לאחר הסערה סביב רכישת טוויטר, שגם עלתה לו בפסגה. עם זאת, הוא ממשיך להתקרב בחזרה לשם, כאשר רשם השבוע עלייה של 4.4 מיליארד דולר בדרך לשווי מוערך כולל של 183.2 מיליארד דולר.
במקום השלישי, בפער ניכר משני המובילים, ניצב בעלי אמזון, ג'ף בזוס, שרשם זינוק אדיר של 7.7 מיליארד דולר, המשול ל-6% מכלל הונו, שמוערך כעת ב-136 מיליארד דולר. במקום הרביעי מייסד אורקל, לארי אליסון, שלמרות ירידה של 407 מיליון דולר, מוערך בכ-113.6 מיליארד דולר. את החמישייה הראשונה סוגר וורן באפט, שהרוויח 343 מיליון דולר ומוערך כעת בכ-108.3 מיליארד דולר, כאשר בעורפו נושף המדורג שישי, ביל גייטס, עם שווי מוערך של כ-106 מיליארד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מניה בחסר
    קרן העושר 05/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שורט על אמזון נראה הרבה יותר ריאלי לפחות עד שתמציא את עצמה מחדש יש כיוון לאמזון לחזור ולהיות נאמבר1 בזוס יצטרך להאיר שם רעיון חדש ומדליק
    סגור
  • 1.
    עם כל הכסף שבעולם - דואגים רק לעצמם!
    חבורה של אפסים 02/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא ראויים לחמצן באופן סדיר.
    סגור