ויראלי

דנית גרינברג מושפלת ברשת: "כמה אתן מפלצות?"

לאחר שהושפלה בעקבות תמונה שהעלתה אחרי ניתוח האף שעברה, כתבה: "האמת? עלה לי כבר מכל התגובות האלה שאני רואה עליי בכל מקום. חלאס, אין לכם משהו טוב להגיד - אל תגידו. ואני בדרך כלל זורמת והכי עם הומור עצמי אבל זה כבר נמשך ונמשך כאילו שכחתם שיש בנאדם שעומד מאחורי התמונה"
מערכת ice | 
דנית גרינברג (צילום אור גפן)
בצל השמועות על גירושים, כוכבת האח הגדול דנית גרינברג גם עברה לאחרונה ניתוח אף מורכב לצערה, שנבע בגלל תאונת הדרכים שעברה חודש לפני חתונתה. לאחר שלא צילמה את עצמה בעקבות הניתוח במשך תקופה ארוכה, היא שוב העלתה תיעוד של פניה המשתקמות, אך התגובות הפוגעניות והשליליות לא חדלו
לאחר שהושפלה כתבה: "האמת? עלה לי כבר מכל התגובות האלה שאני רואה עליי בכל מקום. חלאס, אין לכם משהו טוב להגיד - אל תגידו. ואני בדרך כלל זורמת והכי עם הומור עצמי אבל זה כבר נמשך ונמשך כאילו שכחתם שיש בנאדם שעומד מאחורי התמונה". 

גרינברג המשיכה: "ההגזמה של 'לא מזהים אותה' כבר חוצה כל גבול, עברתי ניתוח מסובך ומורכב כי הייתי צריכה לעבור אותו, ואני שלמה ובריאה וזה הכי חשוב. אז תפסיקו להתעסק בתפל ותפסיקו כבר עם היד הקלה על המקלדת! אני עדיין נפוחה ועדיין כואב לי ועדיין מוגבלת בתנועות מסוימות, אז גם ככה קשה. לא צריכה לשמוע ולראות רפש בכל מקום". 
מיקי בוגנים מיהר לצאת להגנתה בסטורי שלו: "היא עברה ניתוח אף נוראי, שחזור של הסחוס, משהו קטסטרופלי. מה אתן חושבות לעצמכן כל אותן נשים שמשפילות אישה אחרת באופן כל כך חופשי ובוטה? איזה תגובות מחקתי. כמה אתן מפלצות? 'מה עשית לעצמך, כמה התכערת, את מכוערת'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה