ויראלי

דנית גרינברג בהיריון? זה מה שהיא עשתה שחשף זאת

התמונה שבה חברותיה הרימו כוס מלאה באלכוהול לחיים, היא הסתפקה בכוס מים והעוקבים החלו מיד לתהות. האם יש סיבה כבר להכין מתנה?
מערכת ice | 
דנית גרינברג (צילום אור גפן)
האם יש לנו עוד 'מזל טוב' בביצה? דנית גרינברג הייתה חלק מתמונה שעלתה לרשתות החברתיות שגרמו ללא מעט עוקבים שלה לתהות. בעוד חברותיה בתמונה הרימו כוסות מלאות באלכוהול, היא עשתה זאת עם מים בלבד. השאלה שמיד קפצה היא האם מדובר בהיריון שגורם לכך.
יוצאת האח הגדול נפגשה עם חברותיה הטובות דניאל עמית וקורין גדעון, בפאב תל אביבי ובעוד כולן הרימו "לחיים" ותיעדו את הרגע, גרינברג עשתה זאת עם כוס מים, ודניאל עמית הוסיפה: "דנית לא קיבלה אבל לא משנה, 'לחיים' אהובה". גרינברג מיהרה להבהיר לאחר מכן כי המשקה שלה פשוט לא הגיע בזמן התמונה ולכן הסתפקה במים. 

רק לאחרונה גרינברג, שיתפה את העוקבים שלה בדבר הניתוח הדחוף אליו היא נכנסת, בעקבות תאונת הדרכים שהיא עברה מוקדם יותר השנה. כך היא כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "נכנסת למיטה היום בידיעה שמחר אני קמה לחדר ניתוח. לא כי בא לי, לא כי אני רוצה. כי אני צריכה. שאריות של התאונה ההיא שעברתי במרץ השנה. אז הכניסו אותי לניתוח SOS, באף המרוסק שלי, חודש לפני החתונה – בהבהרה מוחלטת שאצטרך ניתוח נוסף".
"התפללתי שאגיע לביקורת ויגידו לי שהכל תקין ואני לא צריכה לעבור את זה שוב, אבל זה לא עזר. והנה מחר זה קורה. הפחד קיים, הבאסה גם. בכל זאת, ניתוח והחלמה וכו'. אך בשונה מפעם הקודמת, הפעם זכיתי לבחור את המנתח שלי. מאסטר בתחומו, אבל לפני הכל – בן אדם", המשיכה גרינברג.
 
"בדיוק עכשיו ניתקתי איתו את הטלפון ואני יודעת שאני בידיים הכי טובות שיכולתי לבקש. כמה רוגע הוא משרה, כמה סבלנות, כמה תשומת לב לפרטים הקטנים וים של מקצועיות. אז תאחלו לי ולד"ר פיכמן בהצלחה והלוואי שהניתוח הזה יעזור לי להתרפא גם מהטראומה הרצינית הזו שעברתי השנה. רק נותר לחזור לנהוג ואני גיבורה!!!", כך סיכמה הכוכבת. רק בריאות שלמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה