ויראלי

הנשיא 'הכתים את מכנסיו' ותועד; שישה עיתונאים נעצרו. צפו

נשיא דרום סודן הרטיב את מכנסיו בעת שחנך כביש חדש במדינה ותועד. כעת לאחר שהסרטון הפך לוויראלי שישה עיתונאים מהתאגיד הרשמי של דרום סודן נעצרו בחשד להפצת התיעוד המביך
מערכת ice | 
נשיא דרום סודן (צילום יוטיוב)
בחודש שעבר נשיא דרום סודן, סאלווה קיר (71), חנך כביש חדש במדינה וכמובן שכלל האירוע החגיגי צולם ותועד למען האזרחים. בעת שירת ההמנון השידור נקטע ושאר החניכה לא הוצגה לצופים. הסיבה הבלתי רגילה התגלתה לאחרונה עבור הציבור הרחב בעקבות מעצרם של שישה עיתונאים.
מתברר כי בעת שירת ההמנון הנשיא המזדקן עשה צרכים במכנסיו או כך לפחות זה נראה לאור הכתם שמופיע לפתע בין רגליו. כשהנשיא הביט מטה והבין מה מתרחש, השידור הופסק על מנת לא להביך את הנשיא מול הצופים. עם זאת, הסרטון כן הופץ ברשתות החברתיות. 
לאחר הפצת התיעוד אזרחים רבים שגילו על האירוע הגיבו ברחבי הרשת וטענו כי אולי הגיע הזמן שהנשיא יפרוש מתפקידו היות ומדובר במבוכה בין-לאומית. עם זאת, היו אלו שהגנו עליו ואמרו שמדובר במעשה פטריוטי היות והוא לא רצה לעצור את שירת ההמנון הלאומי. אחרים טענו שאולי לנשיא יש מחלה וכי אין לשפוט אותו על כך.
כעת, פחות מחודש לאחר האירוע, כוחות האכיפה בדרום סודן עצרו שישה עיתונאים בעלי אישור עבודה בתאגיד הרשמי של המדינה, מתוך חשד שהיו מודעים להפצת הסרטון ואולי אף פעלו כדי להפיצו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה