ויראלי

תיעוד מצמרר: הנוסע מזהיר את הטייס לפני התאונה הקטלנית באוויר

סרטון מצמרר במיוחד מתעד את הרגעים האחרונים רגע לפני תאונת מטוס קטלנית בשמיים, אחרי שאחד הנוסעים מזהיר את הטייס מפני התנגשות עם מטוס אחר, מה שלא עזר להם בסופו של דבר. צפו ברגעי האימה
מערכת ice |  2
המטוסים שהתנגשו באוויר (צילום צילום מסך)
סרטון מצמרר במיוחד מתעד את הרגעים האחרונים תאונת מטוס קטלנית, כאשר הנוסע שעל הטיסה מנסה להזהיר את הטייס מהסכנה הממשית שעומדת בפניו כשהוא עומד להתנגש במטוס אחר, אך האזהרה של הנוסע לא הספיקה ושני המטוסים התנגשו בתאונה קטלנית במיוחד.
הצילומים, שהגיעו לידיי "חדשות 7", מציגים את הנוסע יושב במושב האחורי שמאחורי הטייס, ומנסה להזהיר את הטייס, מייקל ג'יימס, תוך שהוא מצביע לו באמצע על הסכנה המתקרבת ואף נוגע בכתפו. ג'יימס סובב את ראשו לכיוון הנוסע אך האירוע התרחש במהירות רבה והתאונה הקשה לא נמנעה.
האירוע הטרגי הזה אירע ביום שני האחרון, סמוך למיין ביץ' באוסטרליה. בנוסף לטייס, על המטוס היו גם ריאן ואלמרי סטנברג, שהזהיר את הטייס, ואת מרל ואדוארד סוורט, כולם מאוקלנד, ניו זילנד, ונוסע נוסף ששמו עדיין לא נחשף. ההתרסקות הסתיימה בנס אדיר כאשר כל יושבי המטוס סיימו עם פציעות קלות בלבד.
למרות זאת, הטרגדיה הגדולה התרחשה במטוס השני בו התנגש, כאשר ארבעה יושבי המטוס נהרגו, בהם: הטייס אש ג'נקינסון, בן 40, הזוג הבריטי רון ודיאן יוז, בני 65 ו-57, וונסה טאדרוס, אמא בת 36 מסידני.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה לא מטוס.. זה מסוק
    אלון 01/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסוק.. הליקופטר... לא מטוס!
    סגור
  • ככה זה כשמשתמשים בתרגום אוטומטי בלי עריכה (ל"ת)
    ר 01/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור