בעולם

טרגדיה: ארבעה הרוגים בהתרסקות מסוק

התנגשות אווירית בין שני מסוקים בגולד קוסט, אוסטרליה, גרמה לארבעה הרוגים ושלושה פצועים במצב אנוש. על פי המידע הקיים, ההתנגשות התרחשה כאשר אחד המסוקים החל בהמראתו
מערכת ice | 
זירת האירוע (צילום טוויטר)
ארבעה בני אדם נהרגו לאחר התנגשות אווירית בין שני מסוקים ליד עולם המים בגולד קוסט באוסטרליה. משטרת קווינסלנד מסרה כי מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי ההתרסקות אירעה כאשר מסוק אחד המריא והשני היה בעת נחיתה.
כל ארבעת המתים היו נוסעי אותו מסוק, כאשר שלושה נוסעים נוספים נמצאים במצב אנוש. שני אזרחי בריטניה היו בין ההרוגים בהתרסקות, כך מסר דובר משרד החוץ הבריטי ל-BBC.
  חמישה מתוך ששת האנשים שהיו במסוק השני, שנחת נחיתת חירום כתוצאה מההתנגשות, סבלו מפציעות קלות בלבד. ראש ממשלת אוסטרליה, אנתוני אלבניזי אמר שהמדינה נותרה בהלם מה"אירוע הנורא והטרגי".
"מחשבותיי הן עם כל הנפגעים ואני שולח את תנחומיי למתאבלים", מסר ראש הממשלה האוסטרלי.
הלשכה האוסטרלית לבטיחות תחבורה (ATSB) חוקרת את אירוע ההתנגשות, שאירע סביבות השעה 14:00. על פי החקירה הראשונית, נראה כי שני המסוקים נפגעו ליד רצועת חוף תיירותית המכונה מיין ביץ', כ-75 ק"מ דרומית לבריסביין.
"זו סצנה קשה, בגלל האזור שהוא ממוקם, על חוף הים, היה קשה להשיג גישה, להביא את שירותי החירום שלנו כדי לנהל את האירוע כראוי", מסר גארי וורל ממשטרת קווינסלנד. דו"ח ראשוני של החקירה צפוי לצאת רק בעוד שישה עד שמונה שבועות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה