ויראלי

טסלה מתחמקת מהמשטרה: הנהג נרדם - 'הטייס האוטומטי' נכנס למרדף

הזוי: נגד נהג טסלה שנעצר הוגש כתב אישום חמור, אחרי שהוא שם את הרכב שלו במצב של טיס אוטומטי, הניח את המושב שלו לאחור והלך לישון, בזמן ששוטרים שניסו לעצור אותו לבדיקה שגרתית נאלצו להיכנס למרדף של 15 דקות עם הטייס האוטומטי
מערכת ice | 
טסלה (צילום אינסטגרם/ טסלה)
נהג טסלה בן 45 נחקר אתמול (שני) בגרמניה לאחר שעל פי הדיווחים במדינה הוא נרדם על ההגה בזמן שמכוניתו הייתה במצב טייס אוטומטי. עד כאן הכל עוד נשמע בגדר הסביר, אבל את מה שקרה לאחר מכן סביר להניח שהייתם רואים פעם רק בסרט מדע בדיוני.
שוטרי תנועה בבוואריה שבגרמניה ניסו לעצור את הרכב לבדיקת תנועה שגרתית בזמן שנסע על כביש מהיר, אך בזמן שראו שהוא לא עוצר להוראות שלהם, הם פתחו אחריו במרדף שנמשך 15 דקות. למרות שהשוטרים צפרו שוב ושוב, ניסו להיצמד לרכב והפעילו צ'קלקות, הם לא הצליחו לעצור את הטייס האוטומטי שביצע עמם מרדף.
בסופו של דבר, השוטרים הצליחו להשתלט על רכבו של הנהג ועצרו אותו לחקירה אחרי שנדהמו לגלות כי המערכת האוטומטית, היא זו שביצעה איתם את המרדף האחרון והמסוכן. כנגד הנהג יוגש כתוב אישום לאחר שהוא שהפעיל את הטייס האוטומטי, השכיב את מושבו והשאיר את המכונית לשייט לאורך כביש A70 ליד העיירה באמברג בבוואריה שבגרמניה, לא רחוק מהעיר מינכן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה