ויראלי

פאולה רוזנברג נכנסת בבעלה: "כל הזמן מדבר אליי בציניות"

המגישה סיפרה בטורה השבועי על הסטריאוטיפים והדעות הקודמות שגם היא מודה שהיא נגועה בהם והסבירה: "אני רואה גם את השינוי באופן התגובה של ליאון ואת ההבדל כשאני אומרת "הוא כל הזמן" לעומת "יש פעמים ש..."באופן טבעי ומתקבל על הדעת, אנחנו נכנסים למגננה כשמנסים להפוך אותנו לסטריאוטיפ"
מערכת ice |  1
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
בטור שמדבר על סכנת 'הרשימות השחורות', הסבירה מגישת קשת 12 פאולה רוזנברג טענה כי כולנו, בלי יוצא מן הכלל, נגועים בדעות קדומות ומכלילים על בסיס יומיומי כולל גם היא עצמה ומסבירה מה מוביל לשינוי.
בין היתר ציינה רוזנברג: "לא רק אחרים אני שופטת ומתייגת ומניחה הנחות שאינן קשורות בהכרח למציאות - גם את עצמי אני שופטת. לפני כמה ימים הסעתי את בנותיי לקניון בעיר אחרת ופספסתי מחלף, למרות שהווייז פעל. מייד שפטתי את עצמי כמעופפת חסרת תקנה, לא מרוכזת ומופרעת קשב חשוכת מרפא. אפילו אמרתי להן: "סליחה, ככה זה אצל מי שיש לו הפרעות קשב, אנחנו מסבכים את החיים".

עוד הוסיפה: "המטפלת הזוגית שלנו לעולם לא מתייאשת לתקן אותנו. כשאני אומרת: "ליאון כל הזמן מדבר אלי בציניות", היא מכריחה אותי לתקן ולומר שיש פעמים שליאון מדבר אלי בציניות, וזה מפריע לי. אני רואה גם את השינוי באופן התגובה של ליאון ואת ההבדל כשאני אומרת "הוא כל הזמן" לעומת "יש פעמים ש..."באופן טבעי ומתקבל על הדעת, אנחנו נכנסים למגננה כשמנסים להפוך אותנו לסטריאוטיפ. אז למה שנעשה את זה לאחרים?".
הטור כמובן מגיע לאור חוק האפליה שמאפשר לבתי עסק לא להעניק שירות לאדם אם הדבר פוגע באמונתו, כמובן שהקהילה הגאה הייתה הראשונה לצאת נגד המהלך בטענה כי הוא עשוי להביא לכך שלא יקבלו שירות רק על סמך נטייתם המינית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ??
    מימי 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פאולה היואצת שלכם ניראת לי דפוקה עם אני היואצת אומרת ל לאון ליברוח אני מרחמת עליך מבט אחד מיסביב ותראי כמה צרות יש את משועממת את זקוקה לקצת צרות ובעיות ו הטימטום יעבור
    סגור