ויראלי

אבא של בריטני ספירס פותח הכל: "בלעדיי היא לא הייתה בחיים"

בריטני ספירס השתחררה בשנה שעברה מאביה האפוטרופוס אחרי 13 שנה. כעת, הוא חושף לראשונה לתקשורת את כל מה שקרה, טוען שהוא הציל את חייה בפן האישי והכלכלי ופותח את הכל בראיון ראשון ויחיד מסוגו
מערכת ice | 
בריטני ספירס (צילום אינסטגרם)
בריטני ספירס עמדה בפני סערה ענקית שהתרחשה בשנה שעבר, אחרי שהשתחררה מאביה האפוטרופוס, כאשר הייתה תחת חזקתו במשך לא פחות מ-13 עד שכאמור השתחררה מחזקתו אחרי קרב עיקש וארוך מאוד בבית המשפט.
עד כה, אף אחד מהצדדים לא דיבר על הנושא עם התקשורת, כאשר ספירס התבטא המון בנושא, אך רק ברשתות החברתיות. כעת, אביה, ג'ייני ספירס בן ה-70, דיבר לראשונה עם "הדיילי מייל" ושבת שתיקה ארוכה.
ספירס טען: "לא כולם יסכימו איתי. זו הייתה תקופה קשה, אבל אני אוהב את בתי בכל ליבי ונשמתי. איפה בריטני הייתה היום בלי האפוטרופסות? אני לא יודע אם היא הייתה בחיים. אני לא יודע", הוא אומר ומוסיף: "האפוטרופסות הייתה כלי נהדר על מנת להגן עליה ועל הילדים. בלי זה, אני לא חושב שהיא הייתה מקבלת אותם בחזרה".
עוד סיפר על העבר: "היינו לוקחים את הילדים לאירופה. הם בילו הרבה עם אמא שלהם וגם עם אבא שלהם. לא הרבה יודעים את זה. המטרה העיקרית הייתה להחזיר לבריטני את האפשרות לקיים קשר טוב עם הילדים שלה. פשוט עשיתי את מה שהייתי צריך, או את מה שהרגשתי שעליי לעשות. לא החלטתי דבר בכוחות עצמי, אני וקווין עשינו החלטות ביחד. קרו אז הרבה דברים בחיים שלו".
בראיו הוא טוען שהוא זה ששיפר את מצבה הכלכלי של בריטני: "היא הייתה מרוששת, לא היה לה כסף בכלל. האפוטרופסות בנתה מקורות שבזכותן היא התאוששה כלכלית. עבדנו, והיא עבדה, כדי לעשות את זה. האפוטרופסות עזרה לשפר את המצב הכספי. למיטב הבנתי, מטרת האפוטרופסות היא לסייע למישהו לקבל בחזרה את השליטה על חייו ולעזור לו לחזור לחברה ולקיים אורח חיים רגיל. אני מאמין שעשיתי שינוי, שאני ועוד כמה אנשים הצלחנו לעזור לה".
על כך שבריטני אמרה שהוא לקח ממנה את החופש סיפר: "רוב האנשים אין מושג מה האמת. לעורך הדין שלה אין מושג. התקשורת לא שמעה את האמת, היא רק שמעה את ההאשמות של בריטני. לא אכפת לי לספוג את ההתקפות כי אני יודע שהן לא נכונות ובגלל שאני לא רוצה להתחיל את זה מחדש, שבתי תגיע למצב גרוע עוד יותר מזה שבו היא הייתה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה