ויראלי

איתי לוי לא בזוגיות? הדוגמנית הצעירה חושפת את האמת

אחרי שנחשף לכאורה כי אלמונית בשם עדן כהן, דוגמנית בתחילת שנות ה-20 לחייה, היא זוגתו החדשה של הזמר בזכות הווידאו שהעלתה מאיה בוסקילה, לדבריה זו לא האמת: "קמתי לבוקר מומצא, אפשר להפסיק לשלוח הודעות"
מערכת ice | 
איתי לוי בקיסריה (צילום יוטיוב)
טעות של מאיה בוסקילה או בכלל פייק ניוז? בזכות תיעוד שהעלתה בסטורי באינסטגרם, ניתן היה להעריך די בבירור כי איתי לוי הוא שוב כבר לא רווק: הזמר בן ה-34 שרק נפרד לאחרונה מבת זוג אחת, כבר מטפח זוגיות חדשה בשבועות האחרונים בתום כחודשיים של קשר שנראה מבטיח מאוד.
כאמור, בת הזוג החדשה היא אלמונית בשם עדן כהן, דוגמנית בתחילת שנות ה-20 לחייה. בזכות הווידאו שהעלתה בוסקילה השניים נצפו אמש, כשהגיעו לאירוע מתוקשר באשדוד בה נכחה הזמרת. אבל התגובה שלה משאירה מקום לספקות.
 
אלא, שלמרות כל ההמולה, החיבוק וספק החשיפה של בוסקילה, כהן קמה הבוקר ומיהרה להגיב לגבי בן הזוג החדש איתי לוי: "קמתי לבוקר מומצאאא. אין צורך לשלוח הודעות כי זה לא נכון, שבוע מבורך".
בתיעוד באינסטגרם נראית כהן מעשנת סיגריה אלקטרונית ונראה שהיא די נהנתה מההומור על חשבונה, כאשר בוסקילה אמרה לה: "היי בובה, חולה עלייך, את לא מעשנת באמת, את מעשנת שטות, זה לא עישון". בכל הזמן הזה נראה לוי חובק את זוגתו החדשה.

אבל האם מדובר באמת בזוגיות החדשה בחייו של לוי? ממשרד היחצ של הזמר נמסר: ״איננו מתייחסים לחייהם האישיים של מיוצגנו״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה