ויראלי

אסון: כוכבת הרשת האהובה מתה במפתיע בגיל 21 בלבד

כוכבת הטיקטוק הקנדית, מגה תאקור, הלכה לעולמה השבוע בצורה מפתיעה במיוחד כשהיא רק בת 21. כוכבת הרשת הצעירה החזיקה בלמעלה ממיליון עוקבים ב"טיקטוק" וב"אינסטגרם" שלה
מערכת ice | 
מגה תאקור (צילום אינסטגרם)
כוכבת הטיקטוק הקנדית, מגה תאקור, הלכה לעולמה השבוע בצורה מפתיעה במיוחד כשהיא רק בת 21. כוכבת הרשת הצעירה החזיקה בלמעלה ממיליון עוקבים ב"טיקטוק" וב"אינסטגרם" שלה.
"בלב כבד אנו מודיעים על כך שאור חיינו, בתנו החביבה, האכפתית והיפה, מגה תאקור, נפטרה בפתאומיות בלתי צפויה ב-24 בנובמבר 2022 בשעות הבוקר המוקדמות", נכתב בפוסט שהעלתה המשפחה שלה.
עוד נכתב בפוסט שהעלתה משפחתה: "מגה הייתה צעירה, בטוחה ועצמאית. היא תחסר לנו מאוד. היא אהבה את המעריצים שלה והייתה רוצה שתדעו על פטירתה. בשלב זה, אנו מבקשים את ברכותיך עבור מגה. מחשבותיך ותפילותיך יהיו איתה במסע שלה הלאה". אגב, הוריה של תאקור לא חשפו מיד את סיבת המוות של בתם.
תאקור החלה לפרסם בטיקטוק בנובמבר 2019 והייתה ידועה בהפצת מסרים חיוביים וביטחון עצמי.  בפוסט האחרון שהעלתה תאקור לחשבון הטיקטוק הפרטי שלה, שפורסמה ב-18 בנובמבר, כשבוע פני שהלכה לעולמה במפתיע, היא הציגה אותה תוך כדי הליכה בעיר ניו יורק שבארצות הברית עם הכיתוב: "אתה אחראי על גורלך. תזכור את זה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה