ויראלי

טרגדיה: כוכב "הכתום זה השחור החדש" הלך לעולמו במפתיע בגיל 56

בראד וויליאם הנקה, שחקן הפוטבול המקצועי לשעבר, שפתח בהמשך בקריירה פורה במיוחד בתור שחקן קולנוע בה כיכב בסדרה המצליחה "כתום זה השחור החדש", הלך לעולמו בגיל 56 בלבד אחרי שמת בשנתו
מערכת ice | 
כתום זה השחור החדש (צילום באדיבות הוט)
בראד וויליאם הנקה, שחקן הפוטבול המקצועי לשעבר, שפתח בהמשך בקריירה פורה במיוחד בתור שחקן קולנוע בה כיכב בסדרה המצליחה "כתום זה השחור החדש", הלך לעולמו בגיל 56 בלבד.
המנהל שלו, מאט דלפיאנו, אישר ל"ניו יורק פוסט" שהנקה מת בשנתו ב-29 בנובמבר, אך לא מסר את סיבת המוות. דלפיאנו מסר בהצהרה לאחר מותו של הנקה: "בראד היה איש אדיב להפליא עם אנרגיה ושמחה. הוא היה שחקן מוכשר מאוד, הוא אהב להיות חלק מהקהילה הזו ואהבנו אותו בחזרה. המחשבות שלנו עם אשתו ומשפחתו".
התפקיד המפורסם ביותר כאמור של הנקה הגיע כאשר גילם את הדמות של קצינת התיקונים ההומואים, דסי פיסקטלה, בלהיט הגדול של נטפליקס "כתום זה השחור החדש". התפקיד הזה הפך אותו למעמד כסמל מין בקהילת הדובים - חלק מהקהילה הגאה שאוהבת גברים גדולים ושעירים יותר.
הנקה נולד בקולומבוס, נברסקה, וגדל בליטלטון, קולורדו. הוא שיחק בקולג' פוטבול באוניברסיטת אריזונה ונבחר בדראפט על ידי ניו יורק ג'איינטס ב-1989 לפני שהמשיך לשחק בקו ההגנה של דנבר ברונקוס, כולל בסופרבול של שנות ה-90 מול הזוכה של אותה שנה, סן פרנסיסקו.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה