תרבות ופנאי

טרגדיה: הזמר האהוב הלך לעולמו במפתיע בגיל 37 בלבד

טרגדיה: זמר הקאנטרי האמריקאי האהוב, ג'ק פלינט, מת בסוף השבוע האחרון בגיל 37 בלבד, שעות ספורות אחרי שהתחתן עם בת זוגו, ברנדה ווילסון
מערכת ice | 
הופעות (צילום unsplash)
טרגדיה: זמר הקאנטרי האמריקאי האהוב, ג'ק פלינט, מת בסוף השבוע האחרון בגיל 37 בלבד, שעות ספורות אחרי שהתחתן עם בת זוגו, ברנדה ווילסון. השניים נישאו בסמוך לאוקלהומה שבארצות הברית.
לפי דיווחים בכלי תקשורת בארצות הברית, פלינט מת בשנתו. סיבת המוות עדיין לא פורסמה. סיפור חייו של הזמר הוא מורכב מאוד. פלינט, נגן גיטרה וזמר יליד אוקלהומה, החל לנגן בילדותו אחרי שאביו - שזמן קצר לפני כן אובחן כחולה בניוון שרירים - נתן לו גיטרה. מאז הוא התבסס בסצנת המוזיקה המקומית, הופיע באוקלהומה ובטקסס, והוציא שני אלבומי אולפן ועוד שני אלבומי הופעה בעשור האחרון, האחרון שבהם בשנה שעברה.
ברנדה פלינט, אשתו הטרייה וכעת אלמנתו של ג'ק פלינט, כתבה בחשבון הפייסבוק שלה: "אנשים לא אמורים להרגיש כל כך הרבה כאב. הלב שלי נשבר ואני פשוט ממש צריכה שהוא ישוב. אני לא יכולה יותר. אני צריכה אותו כאן. . לפני כן היא העלתה סרטון עם תיעוד של השניים משתעשעים בצילומי החתונה שלהם, ולידה שלוש מילים: "אני לא מבינה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה