ויראלי

רותם סלע נתקעה בדרכים? כך הציל אותה אסי עזר

המנחה והשחקנית שבימים אלה נמצאת בתקופת הזהוהר של קריירת המשחק שלה תיעדה את השותף שלה להנחיות הריאליטי במחווה שגררה פרגון מצידה: "חבר אמת"
מערכת ice | 
רותם סלע (צילום אינסטגרם)
סלע העלתה אמש לסטורי שלה תיעוד מתחנת דלק בשעות הערב, בזמן שנאלצה לעצור לצורך מילוי אוויר בגלגלים. מי שבאופן לא מפתיע היה איתה ברגע הזה הוא השותף והשכן שלה אסי עזר שתועד רוכן לצד הרכב כדי לבצע את מילוי האוויר בגלגלי הרכב שלה.
אסי אף זכה לפרגון מצד סלע שבזמן שצפתה בו מחשב לחץ אוויר ודאגה לתעד לאינטסגרם, לא שכחה להוקיר תודה וכתבה, "חבר אמת זה חבר שממלא לך אוויר בגלגלים".
מדובר בתקופה עמוסה של סלע שממשיכה לטפח את קריירת המשחק שלה, בזמן שגם על מסך הטלוויזיה לא חסרות לה שעות. מנחת הטלוויזיה רשמה לעצמה מספר תפקידי משחק משמעותיים בשנה האחרונה, עד שבחודשי הקיץ מצאה את עצמה מופיעה במקביל על המסך של שלוש מחברות התוכן הגדולות בישראל: הוט, יס וקשת כמובן.
קריירת המשחק של סלע החלה לנסוק בשנתיים האחרונות, במקביל להמשך העשיה שלה כמנחה בקשת 12 לצד אסי עזר בתוכניות ריאליטי שונות בערוץ. בין היתר הספיקה בשניים האלה לשחק בסדרות "הטבח", ו"בלאדי מורי" של יס, אשר האחרונה בהם עוטרת פרס הקומדיה הטובה ביותר בפסטיבל סייריס מאניה. כמו כן שיחקה בדרמת המתח של הוט, "ירושלים וכמו כן תגלם תפקיד ראשי בסדרה חדשה, "הפונדקאית" לצד יהודה לוי וליאור רז.
לאחרונה יצא לאקרנים גם סרט קומי בהשתתפותה - "עולה לראש", אך כעת נראה כי מדובר בתפקיד דרמתי במיוחד. סלע צפויה לשחק בסרט חדש של הבמאי ארז תדמור, שם תגלם תפקיד של עולה חדשה שמגיעה לארץ אחרי קום המדינה ומנסה להשתקע בדרום תל אביב.
סלע תגלם את דמותה כאם המתמודדת יחד עם ביתה בקשיי הקליטה יחד עם העובדה שבשכונה הדרום תל אביבית נפוצה עליה שמועה לפיה בתקופת מלחמת העולם השניה שימשה כ"קאפו" במחנה ההשמדה באושוויץ.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה