תרבות ופנאי

רותם סלע ויהודה לוי חוגגים: זה הפרס היוקרתי שקטפו

למרות שטקס פרסי האקדמיה הישראלית לקולנוע ווטלוויזיה נחתם כמאכזב עבור yes, שתי סדרות שתוציא בקרוב קטפו פרסים בינלאומיים יוקרתיים יחד עם השמות הגדולים רותם סלע ויהודה לוי
מערכת ice | 
סדרות יס (צילום שלמה גלבר, אוהד רומנו, pixabay)
יהודה לוי רושם הישג ענק היום, ארי שזכה בתואר היוקרתי "השחקן הטוב ביותר בפסטיבל סירייס מאניה שנערך בכל שנה בצרפת. לצידו יכלו לחגוג גם רותם סלע ונעמי לבוב שהסדרה "בלאדי מורי" בכיכובן, קטפה את פרס הסדרה הקומית הטובה ביותר. בכך זכו שתיים מתוך שלוש הסדרות הישראליות שהתמודדו בפסטיבל, כששלוש המועמדות הן סדרות של yes.
פסטיבל "סירייס מאניה", נחשב לתחרות בינלאומית מרכזית לסדרות טלוויזיה, הודיע בחודש שעבר כי בחר מתוך מאות מועמדות מרחבי העולם, שלוש סדרות של yes לפסטיבל, אשר יהיו לנציגות היחידות של ישראל. לצד הסדרות המועמדות, שירה האס תשב בפאנל השופטים לצד ססיל דה פראנס, כריסטיאן ברקל, והזמרת Yseult.
הסדרות שמגיעות לפסטיבל הן "ריקוד האש", שיצרה במאית הקולנוע המוערכת, רמה בורשטיין-שי, בכיכובם של יהודה לוי ונועה קולר, מועמדת לפרס הסדרה הטובה ביותר בתחרות הבינלאומית, "בלאדי מורי" בכיכובן של רותם סלע ונעמי לבוב תתמודד על פרס הקומדיה הטובה ביותר, "וילדים ביער" שיצרה ובכיכובה של דלית קהן תתמודד על פרס הסדרה הטובה ביותר שיבחרו מבקרי הטלוויזיה. זהו עוד הישג משמעותי לתעשיית הטלוויזיה בישראל, הממשיכה מסורת של נציגות סדרות של yes המתמודדות על פרסים בפסטיבל, מול הסדרות וגופי השידור הגדולים בעולם. 
הסדרות המופצות בעולם ע"י yes Studios זרוע ההפצה והמכירה של  yes בעולם, קטפו את הפרס הראשון וזכו להכרה עולמית יוצאת דופן, הסדרות עטורות השבחים של yes "על הספקטרום", "כבודו" ו"רק להיום". הפסטיבל הנערך מדי שנה בצרפת ויתקיים בחודש הבא בעיר ליל, מציג מאות סדרות טלוויזיה מרחבי העולם.

ריקוד האש, היא סדרה דרמה שתעלה בקרוב ב-yes, בכיכובו של יהודה לוי ובבימוי רמה בורשיין-שי, בפרוייקט ראשון בטלוויזיה. במרכז הסדרה המתרחשת בקהילה חרדית סגורה, נתן (יהודה לוי) הוא בנו הבכור של האדמו"ר שהלך לעולמו, ואמור לרשת את תפקידו. אלא שנתן נוהג להיות "רב של נשים", מה שמעיב על קבלתו ע"י הקהילה וגורם למאבק מול אח הצעיר (עידו ברטל). הרב נתן הבטיח לא לחזור לעיסוקו כשהתחתן אבל ההבטחה שלו מופרת כשהוא פוגש את פייגי (מיה עברין) בת ה-17 ברגע אחד נואש שלה כשהוא אינו מצליח לעמוד מנגד.. בהשתתפות: יהודה לוי, מיה עיברין, נועה קולר, עידו ברטל, נאיה בינשטוק, נעמי לבוב, אורי בלופרב, עירית שלג, יהונתן וילוז'ני, גלי רובין, לב לוין, נטע שפיגלמן, נועם פרוסט ועוד
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה