שיווק ופרסום
רותם סלע עוררה סערה, וזו התוצאה הסופית: פרסומת השבוע
בדרך לקמפיין הזה היו הרבה כותרות שנבעו מהתביעה שהוגשה נגד הפרזנטורית שבראשו - רותם סלע. היא מצידה שוב עשתה את זה מעולה, ושוב בלי כפילה שתעוף במקומה
אחרי שחוזה הייצוג עורר סערה עם התביעה שהוגשה נגד רותם סלע על ידי טורנדו, הגיע הזמן לתוצאות. הקמפיין של דיסקונט בכיכובה של רותם סלע יצא למדיה השונים בגרסה הארוכה והמקוצרת, עם תעציב שמנמן, שני ימי צילום והרבה הומור, גם הומור עצמי. באדלר חומסקי סיפרו לנו איך זה להעיף 50 איש בהובלת רותם סלע, כל זה כדי לנסות לגרום לאנשים לעבור מדיסקונט, ללא הצלחה.
אדלר חומסקי חשפו כי למרות שנאלצה לרוץ בניסיון לגרום לעשרות אנשים לעופף, לא היו צריכים לצלם "כפילה" במקום סלע, וזאת הזדמנות טובה להזכיר שבפעם האחרונה שאירחנו קמפיין בכיכובה, גם אז העידו שסלע עושה הכל בעצמה, וזה בהחלט ראוי להערכה.
דבר המשרד
כדי להשיק את השפה התקשורתית של דיסקונט, החלטנו יחד עם הבנק לקרוא לצרכנים להטיל ספק ב... דיסקונט! ובכל יתר הבנקים, ללא יוצא מן הכלל! ולשאול את עצמם: למה באמת הם נשארים בבנק שלהם? האם זה בגלל שההורים פתחו להם שם חיסכון בבר מצווה? או בגלל שהם קיבלו צ'ימידן מתנה לגיוס ומאז הפז"ם בבנק דופק? והאם אלו סיבות מספיק טובות להישאר באותו הבנק כל החיים, במקום לעבור לבנק שבאמת רוצה אותם ונלחם עליהם?! ומי שבחרנו שתוביל את הקמפיין ותשאל את השאלות הקיומיות האלו, בדרכה הייחודית, היא כמובן רותם סלע.
סיפור מבניית הקמפיין
חשבנו שכדי להעיף את רותם באוויר נצטרך כפילה. אבל רותם עפה על הקמפיין, תרתי משמע, ובסופו של דבר עשתה הכל בעצמה.
הפיצוח הכי גדול בפרוייקט?
לפני שהגענו לפיצוח שבו רותם ועשרות ניצבים רצים על מסלול תעופה ומנסים להמריא, עפנו לכל מיני מחוזות אחרים: על אווזים, מטוסים וכו'. עד שבסוף נחתנו על הקרקע, והמראנו משם.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
"עונת הנדידה החלה!"
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
לגרום ל-50 אנשים לרוץ בהתלהבות, מתוך אמונה שעוד רגע הם באמת יתחילו לעוף... ככה זה כשמי שמלמדת אותך לעוף זאת רותם.
קרדיטים
משנה למנכ"ל וסמנכ"ל לקוחות: אלעד הרמל
משנה למנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי: טל ריבן
סמנכ"ל קריאייטיב: מיכאל קוטקס
מנהל קריאייטיב: קובי כהן
קופירייטר: יובל פרחי
ארטדיירקטורים: איילת הראל ויוסי אבן-קמה
מנהלת לקוחות: מיכל יצחקי
סופרויזרית: דניאל טובלי פלד
תקציבאיות: מאיה בן אור, קרן רייבנבך, רעות יניב, יעל שגיב
מפיק: ישראל רווח
מחלקת סושיאל: שובל לוי, יובל גבאי וגיא אלקבץ
מנהלת פלנינג: אירית שפייזמן
פלנינג: אורית בנטקובסקי
מנהלת ממשקים וטראפיק: שיר כרמונה
טראפיק: דיאנה מאיר
קראייטיב דיגיטל: רעות קדמון, רון לביא ותמר שילה יוסף
ארטים: ג'ני חודורקובסקי וניב איתן
סטודיו ביצוע: ליאור הירש, רבקה קלטר והצוות
מדיה קום: נטלי קינן, דימה סלובצ'קי, עינת מוניס ואנג'לה קופר
GO: בני יוסף, עדי אייכלר, ירדן אלבוחר ועידו כהן
GC: רונית רוזן ומירב אורני
תודה מיוחדת: נעמה פולוס ובר שגיא
במאי: רני כרמלי
חברת הפקה: מולה
בית פוסט: ברודקאסט
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(6):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.פרסומת דיסקונט וטורנדורחל 06/2022/14הגב לתגובה זו0 0גועל נפש של פרסומות וחבל על הכסף שמקבלת. וכשיש את הפרסומות אני מעבירה לערוץ אחר. מגעיל ממשסגור
-
4.אנטלגנציה רגשית נמוכהטל 01/2022/08הגב לתגובה זו2 0עצוב שמישהי שיש לה כל כך הרבה כסף נבחרת לדבר אל אנשים על מינוס בבנק. אנטלגנציה רגשית נמוכה של אלו שבחרו אותה לפרסומת.סגור
-
3.אחת הפרסומות המביכות והמעצבנות…הזייה 01/2022/07הגב לתגובה זו1 0פרסומת לתעופה או צפרות? דיסקונט השקיעה כל כך הרבה כסף בקמפיין , והתוצאה עגומה. דיסקונט היקרים , כדאי שתשקיעו את כספכם בתבונהסגור
-
2.מי האידיוט שבחר את הפרסומת המביכה הזאתמגוחך 01/2022/04הגב לתגובה זו2 0לפרסומת השבוע? אבל העיקר שהפרסומאים עפים אחד על השני.סגור
-
1.פירסומת מביכה ברמות. (ל"ת)נעמה 01/2022/01הגב לתגובה זו4 1סגור
-
דיסקונט ספג הכי הרבה תלונות לפי בנק ישראל (ל"ת)משה 01/2022/03הגב לתגובה זו1 0סגור