מינויים

האישה שמאחורי מכירת פאודה לנטפליקס, עוזבת את YES

דנה שטרן, מנהלת yes Studios, זרוע ההפצה, ההפקה והפיתוח הבינלאומיים של yes, הודיעה על רצונה לסיים את תפקידה ולצאת לדרך חדשה. תישאר בחברה עד סוף השנה ותעביר את ניהול פעילות yes Studios לסמנכ"ל התוכן של החברה, קרן גלייכר
כפיר אדר | 
פאודה (צילום אוהד רומנו)
דנה שטרן, מנהלת yes Studios, הודיעה על סיום תפקידה בחברה ויציאה לדרך חדשה אחרי ששימשה כראש זרוע ההפצה, ההפקה והפיתוח הבינלאומיים של yes בארבע השנים האחרונות.
דנה הצטרפה לyes מיום היווסדה, והיא ממקימי חטיבת התוכן בחברה. לאורך השנים ביצעה מגוון תפקידים רחב וניהלה את מערך רכש התוכן של החברה, ערוצי הבית ושירות ה VOD. במהלך כהונתה חתמה החברה על הסכמי תוכן אסטרטגיים עם יצרני התוכן הגדולים בעולם והוציאה לפועל מאות אירועי תוכן, ערוצים קבועים וזמניים, חוויות ותערוכות בנושא תוכן – סרטים, סדרות ודוקומנטרי.
בארבע השנים האחרונות הקימה וניהלה את פעילות yes Studios , אשר הניבה אין ספור הצלחות בינלאומיות לyes, והביאו השנה לבחירתה של שטרן לאחת מ-500 האנשים המשפיעים ביותר בתעשיית הבידור העולמית ע"י המגזין  Variety.
שטרן היא חלוצת מכירות התוכן הישראלי לחו"ל, בזכות עשרות  עסקאות שניהלה, ובראשן מכירת הסדרה "פאודה" ל"נטפליקס" ומן האנשים שאחראיים להפיכת ישראל למעצמת תוכן עולמית. בין יתר הישגי הפעילות בראשותה האדפטציה של סדרת הדרמה "כבודו" ברשת Showtime בכיכובו של זוכה האמי בריאן קרנסטון ועוד שלל גירסאות ברחבי העולם, מכירת "על הספקטרום" להפקה ברשת אמזון ושידור ברשתHBO Max, "השוטר הטוב" לשידור בנטפליקס, הפקת גרסה אמריקאית ל"תאג"ד" (Whiskey 68), וכן הסכמי שידור של מאות שעות של תוכן ישראלי בעשרות ערוצים ופלטפורמות בעולם.
דנה תישאר בחברה עד סוף השנה ותעביר את ניהול פעילות yes Studios לסמנכ"ל התוכן של החברה, קרן גלייכר, אשר מובילה בהצלחה את החטיבה בשנה וחצי האחרונות ולה ניסיון עשיר בעבודה מול גופים בינלאומיים.
רן גוראון, מנכ"ל yes: "אני רוצה להודות לדנה על שנים רבות של עשייה יצירתית ופורצת דרך. לדנה יכולות יוצאות דופן של חשיבה אסטרטגית, ראייה מערכתית ארוכת טווח, יכולות ניהול וביצוע לצד מערכת קשרים בינלאומית ענפה ביותר; אלה הובילו את החברה להישגים מרשימים בעולמות התוכן בארץ ובעולם ואפשרו לנו להביא את הטלוויזיה הטובה ביותר לצופים בישראל. אני בטוח כי דנה תמשיך להוביל, להצליח ולנצח בכל אתגר ומשימה שתיקח על עצמה בעתיד עם צאתה לדרך חדשה".
דנה שטרן: yes" היתה ותמיד תהיה לי כבית שני ואני מודה על שנים רבות של פריחה מקצועית, אישית, וחברויות עמוקות שימשיכו איתי לכל מקום ולכל החיים. עם ההתפתחות הגדולה בזירת ההפקות הבינלאומית הבשילה העת לצאת לעולם ולהביא סיפורים לשוק הגלובלי. אני מתרגשת מהאפשרויות שנפתחו ליצירה וליוצרים ישראלים – ולהזדמנות שיש לי להגשים חלומות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה