ויראלי

הזוג הלוהט מהאח הגדול מרגש: "כלב מי שלא אוהב אותך"

הסרטון שעלה כהומאז' ליפהפיה והיחפן בחשבון של כל אחד מהם סיקרן את העוקבים לא מעט, נתנאל אף הגיב לתמונה של דיאן וקרץ לסצינה המקורית: "כלב מי לא אוהב אותך", ואז כמו תמיד המבקרים שידם קלה על המקלדת יצאו להתקפה
מערכת ice | 
נתנאל רודניצקי ודיאן שוורץ (צילום מסך רשת 13)
הזוג הלוהט של העונה באח הגדול של רשת 13, דיאן שוורץ ונתנאל רודינצקי ממשיכים לשדר זוגיות יציבה ודביקה במיוחד מתובלת בלא מעט הומור, כפי שמשתקף בסרטונים שהשניים משתפים ברשתות החברתיות. ההומאז' המשותף שלהם לסרט הקלאסי של דיסני, היפהפייה והיחפן, שזכור בזכות סצנת הספגטי, עמדה במרכז הסרטון החדש שלהם.
הסרטון עלה בחשבון של כל אחד מהם והעוקבים הרימו לא מעט, נתנאל אף הגיב לתמונה של דיאן וקרץ לסצינה המקורית: "כלב מי לא אוהב אותך", ואז כמו תמיד המבקרים שידם קלה על המקלדת יצאו להתקפה.

גולשת אחת מיהרה להשפיל את דיאן: "לא רק שאני לא אוהבת אותה אני מתעבת ושונאת ומאחלת לה רע". בתגובה היא נענתה: "גם אני מאחלת לך רע, ושכל הרע שאת עושה לאחרים יחזור אלייך כמו בומרנג, הגלגל מסתובב, ומה שאת עושה לה היום יחזור אלייך מחר". מגיבה נוספת יצאה נגדה: "תגובה מזעזעת ואני לא יאחל לך רע כי אני לא כמוך .ֶ ואהבת לרעך כמוך ,ֶ קצת מוסר ונימוסים לא יזיקו לך מאמי ועוד בדוי זה בכלל".
בראיון ל"ערב טוב עם גיא פינס" רודניציקי התייחס לזוגיות של זוג אחר מהתכנית, הזוכה הגדולה טליה עובדיה ושחף רז: "אנחנו מאחלים לטליה ושחף להתחתן. זה נראה שזה הולך לשם, אבל שלא ישכחו להזמין אותנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה