ויראלי

חיים אתגר זועם: "אין ביטחון אישי, המצב בקנטים"

חיים אתגר לא יכל לשאת את אירוע הדקירה אמש וזעם על המצב, "החיים שלנו הפקר וזה לא יכול להיות יותר"
מערכת ice |  1
זירת הדקירה בחולון (צילום מד"א)
יורי וולקוב נדקר למוות אמש (רביעי) לאחר קטטה שפרצה בחולון. צוות מד"א שהגיע למקום מצא את וולקוב במצב אנוש ויפנה אותו לבית החולים וולפסון שבעיר. לאחר מספר שעות הרופאים קבעו את מותו, בגיל 52.
המשטרה אומרת כי תחילה התקבל דיווח על תקיפת הולך רגל על ידי רוכב קטנוע בעקבות ויכוח שהתפתח בין השניים במעבר חצייה. החשוד בתקיפה נמלט מהמקום והמשטרה פתחה בחקירה, וכוחות משטרה החלו בסריקות אחר רוכב הקטנוע שנמלט המקום.

מגיש הטלוויזיה חיים אתגר פרסם לאחר הדיווח סרטון זועם בו הוא קורא לכוחות הביטחון, כמו גם לשר הבא לביטחון הפנים, לעלות את הכוננות. "מה זו הדקירה הזו בחולון? מה זה הדבר המטורף הזה?" שאל בתדהמה.
 
"מה זה חוסר הביטחון המטורלל הזה שאנחנו חיים בו?" המשיך, "אישה רוצה לחצות את הכביש, רוכב אופנוע לטענתה כמעט פוגע בה, היא מצלמת אותו, מתחיל דין ודברים, הבעל מגיע ומתערב ורוכב האופנוע בלי חשבון בכלל, מוציא סכין וגומר אותו".
"מה זה הטירוף הזה? יש שר חדש לביטחון פנים, אין זמן לבזבז. אין ביטחון אישי. המצב בקאנטים. צריך לפעול עכשיו ומהר." קרא אתגר והציע, "יותר שוטרים, יותר אכיפה, לטפל כמו שצריך ברוצחים, אנסים, שודדים, אנשים אלימים ומתחזים. החיים שלנו הפקר וזה לא יכול להיות יותר."
בתיעוד מהדקירה אמש נראה תחילה רוכב האופנוע עולה על אי תנועה בצומת חוסם את אשתו של וולקוב, ולא מאפשר לה לעבור. בהמשך נראה וולקוב מנסה לסייע לאישה תוך חילופי דברים עם רוכב האופנוע, שמוציא ככל הנראה סכין ודוקר אותו במקום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הרוצח ערבי (ל"ת)
    יגאל 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור