ויראלי

מגישת רשת 13 חווה טלטלה: "המילים העלו בי דמעות"

מירי מיכאלי שיתפה את תחושותיה אחרי היום הקשה של הפיגוע בירושלים: "באמת אין לנו מקום טוב יותר בעולם, אתם יודעים את זה נכון? גם ביום הקשה הזה"
מערכת ice | 
מירי מיכאלי (צילום רונן אקרמן)
מירי מיכאלי, מגישת 'העולם הבוקר' ברשת 13, לפחות עד ינואר 2023, הנחתה אמש (רביעי) את כנס אופק ישראלי לעידוד העלייה. כמובן שהפיגוע המזוויע בירושלים היה שיחת היום והוא גרם לאשת התקשורת הוותיקה חוסר שקט.
בסטורי שהעלתה מיכאלי מהכנס בו היא נואמת בפודיום, היא שיתפה את עוקביה בתחושות שהיו לה: "הייתי מוכרחה לפתוח את הערב במילים שהעלו בי דמעות: ילד רק בן 16, יוצא לישיבה ולעולם לא חוזר. מכאן אנחנו שולחים את תנחומינו למשפחת שצ'ופק, על הירצחו של בנם אריה".

עוד הוסיפה: "אנחנו שולחים גם את איחולי ההחלמה המהירה לפצועי הפיגועים. אבל אנחנו כאן הערב באותו העניין בדיוק, חזרת העם לארצו, מתוך הבנה שאין לנו בית אחר". עוד היא כתבה: "באמת אין לנו מקום טוב יותר בעולם, אתם יודעים את זה נכון? גם ביום הקשה הזה".
עוד קודם לכן, בשעות הצהריים, בסטורי אחר בחשבון האינסטגרם שלה, מירי מיכאלי, העלתה תמונה בה נכתב כי הותר לפרסום שמו של הנרצח בפיגוע, אריה שצ'ופק ז"ל בן ה-15 בלבד: "הלב לא יכול להכיל את זה יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה