בארץ

פיגוע משולב בירושלים: נקבע מותו של אחד הפצועים

הפיגועים בבירה התרחשו בשתי זירות: ברחוב שערי ירושלים שבכניסה לעיר ובסמוך לשכונת רמות. נקבע מותו של אחד ההרוגים. כוחות הביטחון בזירה

מערכת ice | 
הפיגוע בירושלים (צילום איחוד הצלה)
נקבע מותו של אחד הפצועים בפיגוע, בנוסף לכך דווח כי שלשה עשר פצועים ביניהם ארבעה במצב קשה כתוצאה מפיצוצי מטען בתחנת אוטובוס בסמוך לרחוב שערי ירושלים שבכניסה לבירה ובשכונת רמות. לפי שעה החשד הוא שהפיצוץ התרחש כתוצאה ממטען שהונח מבעוד מועד בתחנה. כוחות מד"א שבזירה העניקו טיפול ראשוני בשטח, הפצועים פונו לבית החולים. 

זירת הפיגוע בירושלים (קרדיט: דוברות משטרה)
דקות לאחר הדיווח על הפיגוע נשמע פיצוץ נוסף שהתרחש בסמוך לאוטובוס בשכונת רמות בירושלים. מד"א מדווחים על שלושה פצועים קל. כוחות הביטחון פתחו בחקירת שני הפיצוצים. עוד דווח כי המטען הונח מבחוץ לאוטובוס ולא בתוכו.
לפי הודעת המשטרה קיים חשש כי יתכנו פיצוצי מטענים נוספים בעיר. יש לציין כי לא מדובר במידע מודיעיני אלא חשד שעולה בעקבות הפיגועים האחרים. בנוסף לכך דווח כי מפכ"ל המשטרה מתדרך את הכוחות בשטח.
דני שמואלי ויוסי אייזנשטיין חובשי איחוד הצלה מסרו: "תוך כדי נסיעה באופנועי החירום של איחוד הצלה שמענו את הפיצוץ שאירע בתחנת האוטובוס. הגענו תוך מספר שניות לזירה והענקנו סיוע לשלושה נפגעים קל מרסיסים. כמו כן יחידת חוסן של איחוד הצלה העניקו סיוע בזירה למספר נפגעי חרדה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה