ויראלי

גל גברעם מנסה להתאושש: "מרגישה סתומה, תבינו אותי"

אחרי שחשפה כי ירדה 14 קילוגרם ממשקלה, כוכבת האח הגדול שיתפה: "אני כולי מסוחררת מרוב זה, אני לא יודעת מה להגיד, תודה פשוט תודה. סליחה אם לא עניתי למישהו, אני אנסה, מבטיחה"
מערכת ice |  4
גל גברעם (צילום אינסטגרם)
רק לפני שלושה ימים, גל גברעם שעברה שנה לא פשוטה לאחר שיצאה מבית "האח הגדול" ונפרדה מבן זוגה תום חיימוב, חוותה דיכאון והתרחקה מאור הזרקורים שיתפה באינסטגרם שלה כי איבדה 14 קילוגרם אפילו בלי לשים לב.
גברעם בין היתר היא הפסיקה לענות למעריצים ולעוקבים וניסתה להוריד פרופיל. אבל, נראה שתשומת הלב שקיבלה לצד החיזוקים מקהל והחברים שלה כנראה עשו את שלהם והיא חזרה לעניינים עם סטורי בו שיתפה את מה שעבר עליה מאז הפרסום של הדברים.
 
בפוסט בעמוד האינסטגרם שלה כתבה: "כבר שלושה ימים שאני מנסה לענות להודעות שקיבלתי מכם. הרבה זמן שלא עשיתי את זה. אני מרגישה כ"כ סתומה עכשיו שלא עשיתי את זה קודם, וואו הלב שלי מתפוצץ".
עוד הוסיפה: "קיבלתי הודעות וסיפורים מנשים אחרי לידה, מגברים, מנשים שהלכו להיבדק רק בגלל שראו מה שהעלתי, כ"כ הרבה דברים במקביל אני כולי מסוחררת מרוב זה, אני לא יודעת מה להגיד, תודה פשוט תודה. סליחה אם לא עניתי למישהו, תבינו אותי אני אנסה, מבטיחה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מדהימה
    רוני 10/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ילדה קסם אמרת מדהים ריגשת כמה שאת צודקת???
    סגור
  • 2.
    עוד פעם
    טל 10/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 3
    פרצופה של המדינה עירום טימטום רזון ובכי למצלמות אבא תגעל אותנו מהחרא הזה
    סגור
  • עוד פעם ממורמרת
    מריה 10/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממורמרת שנאת חינם וטפשה עופי מפה
    סגור
  • 1.
    מתוקה אמיתית
    אופיר 10/2022/21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בריאות איתנה ואושר. תמשיכי להיות את עם הכנות האומץ והפתיחות המעוררת השראה שלך?אל תתייחסי לעולם לקנאים ממורמרים שניזונים מלהכפיש ולטנף
    סגור