טלוויזיה

אקס האח הגדול עונה לגל גברעם: "קשה לי גם ככה"

אופיר לוי שהיה דייר בבית האח הגדול בעונה בה הייתה גם הדיירת הצעירה חלק, הגיב לפוסט ששיתפה על כך שאיבדה 14 קילוגרם ממשקלה: "ם אני מקבל שאלות חטטניות ו׳חופרות׳ כולל מכאלו שלא ראיתי מעולם של ׳מה קרה רזית ככה?׳. דיייי. קשה לי גם ככה"
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
חשבתם שרק גל גברעם נמצאת בתקופה קשה בחייה? אקס "האח הגדול" אופיר לוי, שגם לקח חלק בעונה של הדיירת הצעירה, הציע את תמיכתה לפוסט הנוקב שפירסמה בנוגע לירידה של 14 קילוגרם ממשקל גופה ותגובתה לשאלות שמטרידות אותה בנושא.
לוי חשף כי הוא השיל גם כן קילוגרמים רבים ממשקלו, אפילו יותר מאשר גברעם, זאת לאור בעיה רפואית קשה ממנה הוא סובל מאז ימי "האח הגדול", כשגם הוא מבהיר כי השאלות של האנשים בנושא מטרידות אותו.

"די מספיק קשה לי גם ככה", כתב לוי. "גל יקרה, תמיכה והזדהות מלאה משותפך לבית 'האח הגדול' בעניין השאלות המטרידות על הירידה במשקל", והוסיף: "מאז שיצאתי מבית האח בשנה שעברה עברתי ועדיין עובר טלטלה בריאותית משמעותית שלצערי השילה ממשקלי אפילו קצת יותר קילוגרמים ממך".
עוד הוסיף: "כל כך קשה להחזיר אותם. גם אני מקבל שאלות חטטניות ו׳חופרות׳ כולל מכאלו שלא ראיתי מעולם של ׳מה קרה רזית ככה?׳. דיייי. קשה לי גם ככה. אני לעולם לעולם לא אשאל מישהי (וגם מישהו) למה הוא השמין. למה להיפך זה לגיטימי ? אני שולח לך את תמיכתי ובטוח שאת חזקה לעמוד בשטף הפניות ולהתחזק ולהמשיך לצמוח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה