ויראלי

כוכבת האח הגדול בווידוי מצמרר: "איבדתי 14 קילו"

גל גברעם משתפת את עוקביה באינסטגרם במה שעובר עליה, ודורשת: "מבקשת ממכם בכל לשון של בקשה .אני לא מעוניינת לשמוע מאף אחד אם יפה לי או לא, אם זה מחמיא לי או לא ואם אני 'חייבת להשמין מאמי'"
מערכת ice |  1
גל גברעם (צילום אינסטגרם/ גל גברעם)
כוכבת 'האח הגדול' לשעבר גל גברעם, חווה שנה לא קלה בחייה. אחרי הפרידות מטום אביב ותום חיימוב שאותו הכירה בריאליטי של רשת 13, ומאז לא הפסיקו לריב לגביה, שיתפה אמש (שני) פוסט מרגש וחושפני במיוחד באינסטגרם שלה שהגיע לעשות סדר בצרות שקורות לה.
גברעם כתבה: "צאת חג שמח מועדים לשמחה וששון לכולם, אני רוצה שנדבר שנייה על עובדה שנשכחה רזית זאת לא מחמאה. משהו אחד שלמדתי בתקופה האחרונה ואני לוקחת אותו איתי לכל החיים אם פעם הייתי רואה חבר.ה אחרי הרבה זמן שלא נפגשנו והייתי אומרת ״וואי מה זה איך רזית יפה״ ״איך רזית ככה״ אני יותר לעולם לא אעשה את זה . אין לדעת מה האדם הזה עובר באותם ימים".
 
עוד חשפה: "אשתף אתכם , איבדתי (ואני בכוונה משתמשת במילה איבדתי) מעל 14 קילו ממני . אל תשאלו אותי מאיפה איך ולמה כי גם אני עוד מנסה להבין איך זה קרה. אבל שגם שלא יהיה לכם ספק , תמיד אהבתי אוהבת ואמשיך לאהוב את איך שאני נראת ועד שאני סוף סוף קמה ויוצאת אני פשוט לא מעוניינת לשמוע את דעתכם לגבי המידה שהשתנתה".
לסיום כתבה: "אז אני מבקשת ממכם בכל לשון של בקשה .אני לא מעוניינת לשמוע מאף אחד אם יפה לי או לא, אם זה מחמיא לי או לא ואם אני ״חייבת להשמין מאמי״ אני מבטיחה שביום שיהיה לי את הכוחות לספר לכם ולהסביר את עצמי אני אעשה זאת . אני פשוט עדין לא שם.. אז אני לא צריכה עוד שום ״חיזוק״ מהצד תודה":
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הגיגים
    בוזגלו 10/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יפה לך,ותחסכי מאיתנו את הגיגייך ברשתות.
    סגור