ויראלי

עצוב: כוכב הריאליטי הלך לעולמו לאחר שנפצע בתאונת דרכים

פיינליסט אמריקן איידול, ווילי ספנס (23) הלך לעולמו אמש לאחר שלא הצליח להשתקם מפצעיו שנגרמו לו בעת תאונת דרכים אליה נקלע
מערכת ice | 
ווילי ספנס (צילום אינסטגרם)
זהו בוקר עצוב מאד עבור מעריצי תחרות השירה האמריקאית הוותיקה "אמריקן איידול" ובמיוחד עבור אצלו שצפו בעונה ה-19 ששודרה בשנת 2021, היות ודווח כי ווילי ספנס, אשר הגיע למקום השני בתחרות, נפטר אמש מפצעיו לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים קשה והוא בן 23 בלבד.
כאמור ספנס לקח חלק בעונה ה-19 של "אמריקן איידול" ואף הצליח להגיע למקום השני בתחרות. לאור הצלחתו הרבה בתכנית הוזמן ספנס להופיע בלונדון מול המלכה אליזבת' וזאת טרם מותה וכמובן טרם פטירתו בתאונה הנוראית שגבתה את חייו בטנסי, ארה"ב. בעת ההזמנה להופעה המיוחדת ספנס סיפר למנחה התכנית כמה הוא מתרגש היות והוא מעולם לא יצא מגבולות ארה"ב לפני כן.
לאור המוות המפתיע והכואב, רבים ממכריו של ספנס ומעריציו פנו למדיה החברתית על מנת להביע את צערם. מבין הסופדים ניתן למצוא את שופטתת התכנית, קייטי פרי, שרק העלתה סרטון של האודישן הראשון של ספנס. המנחה ריאן סיקרסט גם הוא העלה את אותו הסרטון כמו פרי וכתב שכולם אהבו את ספנס בתכנית וכי יתגעגעו אליו רבות.
ליונל ריצ'י, גם הוא שופט בתכנית, גם העלה סרטון של ספנס שר וכתב: "האור שלך תמיד יאיר כאן. היה לנו הכבוד לראות אותך נוצץ... נוח על משכבך בשלום חברי". מעריציו של ספנס גם ספדו לו והביעו את הקושי הרב בכך שהלך כה מהר לעולמו ובדרך כה כואבת ומיותרת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה